Η Aston Martin κάνει το παλιό (να δείχνει) καινούργιο

0
11594

Η προσφορά και η ζήτηση είναι καταδικασμένες. Η αρχή της οικονομικής θεωρίας που θέλει την αγορά αυτόνομη σεν ταιριάζει στο μοναδικό κόσμο όπου οι άνθρωποι οδηγούν Aston Martin.

Το ολοκαίνουργιο, παλιό “ContinuationDB4 GT – μια εργοστασιακή τηλεομοιοτυπία του πρωτότυπου – καταφέρνει να βάλει τα γυαλιά στον οικονομολόγο Adam Smith, στρέφοντας τη μακροχρόνια οικονομική θεωρία του εναντίον του δημιουργού της.

 

2018-aston-martin-db4-gt-zagato-5.jpg

 

Η άφιξη των 25 αμαξιών μοντέλου GT4 αντιπροσωπεύει μια σημαντική αύξηση της συνολικής προσφοράς της Aston Martin, καθώς μόλις 75 κατάφεραν να παραχθούν για πρώτη φορά από το 1959 έως το 1963.

Δεδομένου ότι η Aston ανακοίνωσε σχέδια για να κατασκευάσει αυτό το αυτοκίνητο στα τέλη του 2016, θα χρειαζόταν να βρείτε τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια δολάρια για ένα αξιοπρεπές GT και ακόμη περισσότερο για ένα από τα εξαιρετικά σπάνια Lightweights που ακολουθεί το πρότυπο των αμαξιών μοντέλου “Continuation” (συνέχειας).

Το GT δεν είναι μια προσπάθεια επανάκτησης της αίγλης του όμορφου παρελθόντος…μόνο. Κάθε τι πάνω του είναι καινούργιο, εφαρμόζοντας τις ίδιες τεχνικές που χρησιμοποιούνται για τα πρωτότυπα (originals).

 

aston-martin-db-4-vantage-archived-test-review-car-and-driver-photo-629504-s-original.jpg

 

Ορισμένα μέρη έχουν ακόμη κατασκευαστεί από τους ίδιους προμηθευτές, πάνω από μισό αιώνα πριν, συμπεριλαμβανομένων των τροχών Borrani wire.

Ο Paul Spiers, διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin Works, υπολογίζει περίπου 4500 ώρες εργασίας για τη συναρμολόγηση και τη ζωγραφική κάθε αυτοκινήτου.

 

Τα νέα αυτοκίνητα είναι κατασκευασμένα με πιο αυστηρά πρότυπα, καθώς οι μηχανικοί συνειδητοποίησαν ότι τα παλιά (πρωτότυπα) αυτοκίνητα είχαν κατασκευαστεί με ελαττωματικό πλαίσιο, πράγμα που διορθώθηκε.

 

2017-aston-martin-db4-gt-placement-640x391.jpg

 

Τα καινούργια αυτοκίνητα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Aston Martin στο Newport Pagnell της Αγγλίας, καθιστώντας τα πρώτα «καινούργια» αυτοκίνητα που συναρμολογούνται εκεί από το 2007. Τα κενά και τα κιγκλιδώματα του πάνελ συναρμολογούνται για να είναι πιο ανθεκτικά και το τελείωμα βαφής είναι πολύ υψηλότερο από ό, τι σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο το 1959.

 

Η εταιρία έχει επίσης υποχρεωθεί να περάσει τις ίδιες δοκιμές ανθεκτικότητας με τις τρέχουσες αγωνιστικές αγωνιστικές αγωνιστικές δοκιμές της Aston, συμπεριλαμβανομένης μιας διαδρομής 2500 μιλίων που ολοκληρώθηκε στην ιταλική πίστα Nardò, το περασμένο καλοκαίρι.

 

Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που είναι πιο κοντά στο να θεωρηθεί «κλώνος» παλιότερων μοντέλων, παρά αυθεντικό που βγαίνει στην αγορά εν έτει 2018! Κι όμως η μηχανή του χρόνου κάπου εδώ σταματάει να μετράει και όλα γίνονται σχετικά.