Home Fitness Άσκηση Οι τύποι γυμναστικής που πρέπει να προσέξεις και γιατί!

Οι τύποι γυμναστικής που πρέπει να προσέξεις και γιατί!

Το να ξεκινήσεις γυμναστική και να ασχοληθείς με το σώμα σου είναι καλό, αρκεί αλλά πρέπει να γνωρίζεις πότε θα σταματήσεις. Υπάρχουν, ας πούμε, κάποια πράγματα που πρέπει να αποφεύγεις ή να δίνεις προσοχή σε κάθε είδους γυμναστική!

Σκοπός είναι να βελτιώσεις  υγεία και εμφάνιση, όχι να καταστρέψεις το σώμα σου.

Συμβουλές για μέγιστη απώλεια λίπους κατά την προπόνηση!

Δείτε παρακάτω τους 4 τύπους προπόνησης που θα πρέπει να αποφύγετε:

1. Powerlifting (Άρση βαρών)

Το σώμα στην άρση βαρών ταλαιπωρείται, καθώς κουράζονται οι μυς και πιέζονται οι τένοντες με τα πολλά κιλά που πρέπει να σηκώσουν. Δύσκολα αποφεύγονται οι τραυματισμοί στην μέση και τα γόνατα λόγω του βάρους.

Το σώμα τους γυμνάζεται κάτω από δύσκολες συνθήκες, με ακραίες ασκήσεις, και μεγάλη συχνότητα επαναλήψεων.

2. Bodybuilding

Όταν ακούμε Bodybuilding σκεφτόμαστε τα αναβολικά που παίρνουν οι αθλητές για να δυναμώσουν και να διογκώσουν τους μυς. Το συγκεκριμένο είδος προπόνησης όμως δεν ανήκει μόνο γι΄αυτό τον λόγο στα πιο καταστροφικά για το σώμα.

Ακόμη και οι πιο καλά οργανωμένοι bodybuilders αθλητές είναι πολύ επιρρεπείς σε τραυματισμούς. Η χρήση φαρμάκων φέρει υπερβολική ανάπτυξη μυών και οι τένοντες μαζί με τους υπόλοιπους συνδέσμους του σώματος δεν μπορούν να τους υποστηρίξουν επαρκώς, με αποτέλεσμα αυτό δίνει μειωμένη ικανότητα μετακίνησης και γενική δυσλειτουργία. Τέλος, καταστρέφονται σταδιακά οι αρθρώσεις.

3. Τρέξιμο

Δεν τόσο για την ίδια την άσκηση, η οποία βοηθάει απίστευτα την καρδιά του ανθρώπου και όχι μόνο, αλλά κυρίως για τις υποδομές που δεν έχουμε

και έτσι κάνουμε κακό στα γόνατα, στα πέλματα και γενικότερα στα πόδια.

Προτιμήστε τον διάδρομο ή το ελαφρύ jogging.

4. CrossFit

Mόδα που εμφανίστηκε τα τελευταία χρόνια και έχει κάνει θραύση το crossfit. Μήπως έτσι έχουν περισσότερη “κίνηση” οι φυσικοθεραπευτές καθώς είναι καταστροφικός το σώμα;

Οι περισσότεροι μετά από το crossfit έχουν σοβαρούς τραυματισμούς στους ώμους, στη μέση και στα γόνατα. Όποια τεχνική και τακτική και αν ακολουθήσεις δύσκολα θα αποφύγεις τον τραυματισμό και τους πόνους.

Κάψε γρήγορα το λίπος! H προπόνηση των 7 λεπτών που θα σε βγάλει off!

Δείτε επίσης

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ