Home Fitness Άσκηση Μεταμόρφωσε το πάνω μέρος του σώματός σου μέσα σε 5 εκρηκτικά λεπτά!

Μεταμόρφωσε το πάνω μέρος του σώματός σου μέσα σε 5 εκρηκτικά λεπτά!

Για κάποιους οι παρακάτω ασκήσεις είναι η τέλεια προπόνηση για στήθος και ώμους,για άλλους πάλι είναι ιδανική για πλάτες. Και οι δύο απόψεις είναι σωστές, αφού οι ασκήσεις που θα δεις θα μεταμορφώσουν άμεσα ολόκληρο το πάνω μέρος του σώματός σου!

Σκοπός σου; Ολοκλήρωσε όσο το δυνατόν περισσότερες επαναλήψεις μπορείς για κάθε άσκηση μέσα σε 5 λεπτά!

Οι καλύτερες ασκήσεις για να ξεφορτωθείς μια για πάντα την γυναικομαστία! (vids)

1. Έλξεις με κλειστή λαβή

5 επαναλήψεις.

Μόλις τελειώσεις τις επαναλήψεις πέρνα χωρίς διάλειμμα στην επόμενη άσκηση και αφού την ολοκληρώσεις ξεκουράσου όσο χρειάζεσαι! Για την συγκεκριμένη άσκηση πιάσου από το μονόζυγο με ανάποδη λαβή (τα χέρια να πιάνουν προς τα έξω) και περίπου ανοιχτά όσο το μήκος των ώμων σου. Κρεμάσου όσο σου επιτρέπουν τα χέρια σου και κρατώντας τα πόδια ενωμένα φέρ’ τα ελάχιστα πιο μπροστά από το υπόλοιπο σώμα,σαν να σχηματίζεις ένα ανοιχτό C. Να θυμάσαι ότι το σώμα σου θα πρέπει να παραμένει σε αυτή τη στάση σε όλη τη διάρκεια της άσκησης. Μόλις έχεις πάρει την αρχική θέση πίεσε τους κοιλιακούς σου και με τα χέρια σου τράβηξε το σώμα σου ψηλά στο μονόζυγο μέχρι το κεφάλι σου να περάσει πάνω από την μπάρα. Κρατήσου εκεί για ελάχιστα δευτερόλεπτα και μετά ξανακατέβασε το σώμα σου προς τα κάτω.

2. Κάμψεις με τα χέρια κλειστά

5 επαναλήψεις.

Τελειώνοντας και την δεύτερη άσκηση της προπόνησης και αφού ξεκουραστείτε επαναλάβετε όλο το superset. Για την συγκεκριμένη άσκηση πάρτε την παραδοσιακή θέση κάμψεων με μόνη διαφορά ότι το άνοιγμα των χεριών θα είναι ελάχιστο μεταξύ τους αφού θα είναι σχεδόν ενωμένα μπροστά σας. Σε όλη τη διάρκεια της άσκησης το σώμα θα πρέπει να είναι σε ευθεία με τους κοιλιακούς και τους γλουτιαίους μυς σου απόλυτα σφιγμένους. Κατέβασε το σώμα σου χαμηλά μέχρι το στήθος σου να ακουμπήσει στο πάτωμα και μείνε εκεί για λίγα δευτερόλεπτα. Μετά επέστρεψε στην αρχική σου θέση. Όσο αυξάνεις τις επαναλήψεις να αυξάνεις και τον ρυθμό που ανεβοκαταιβαίνεις κάνοντας το όλο και πιο γρήγορο.

10 συνήθειες fit ανθρώπων που μπορούν να αλλάξουν το σώμα και την καθημερινότητά σου!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ