΄Ωρα να αλλάξεις συνήθειες! Πέντε τροφές που τρως… λανθασμένα!

0
657

Μπορεί να νομίζεις ότι επειδή έχεις εντάξει στη διατροφή σου φρούτα και λαχανικά είσαι καλυμμένος από διατροφικής και θρεπτικής πλευράς. Όμως είσαι σίγουρος ότι τις τροφές που εννοείται πρέπει να καταναλώνεις το κάνεις και με τον σωστό τρόπο;

Παρακάτω σου παρουσιάζουμε μερικές τροφές που ενώ είναι υψηλής διατροφικής αξίας και ίσως και να τις καταναλώνεις, ωστόσο δεν το κάνεις με τον σωστό τρόπο και μπορεί να χάσεις πολλά από τα θρεπτικά τους συστατικά!

1. Λαχανικά

Ο συνήθως λάθος τρόπος: Ψητά ή βραστά

Ο σωστός τρόπος: Στον ατμό

Η μετριασμένη ζέστη του ατμού βοηθάει στο να διατηρηθούν οι πολύτιμες ουσίες τους, ειδικά σε τροφές που συνήθως τρώγονται βραστές, όπως το κουνουπίδι ή το μπρόκολο. Στον ατμό μεγιστοποιούνται οι αντιοξειδωτικές τους ουσίες ή οι βιταμίνες άλλων λαχανικών.

Τι να τρως πριν από το γυμναστήριο για να αυξήσεις τον μυικό σου όγκο

2. Ντομάτα

Ο συνήθως λάθος τρόπος: Ωμή

Ο σωστός τρόπος: Ζεστή (φουρνιστή, ελαφρώς ψημένη, σε σάλτσα)

Όταν η ντομάτα θερμαίνεται, αυξάνεται η δράση της ουσίας της που είναι υπερπολύτιμη για τον οργανισμό: της λυκοπένης. Προφανώς και είναι καλή και ωμή αλλά σε οποιαδήποτε μαγειρεμένη εκδοχή της, πολλαπλασιάζει τη συγκεκριμένη ουσία και τη δύναμή της!

3. Φράουλες

Ο συνήθως λάθος τρόπος: Κομμένες

Ο σωστός τρόπος: Ολόκληρες

Αν οι βιταμίνη C χάνεται γρήγορα από το πορτοκάλι, τότε αυτό συμβαίνει σε μεγαλύτερο βαθμό από τις φράουλες. Κάνε τις μια μπουκιά!

4. Κρασί (από μπουκάλι)

Ο συνήθως λάθος τρόπος: Αφήνοντας το κρασί να…. “αναπνεύσει” και το μπουκάλι ανοιχτό

Ο σωστός τρόπος: Σερβίροντάς το αμέσως μετά το άνοιγμα

Οι πολυφαινόλες και οι ευεργετικές ουσίες του κρασιού χάνονται όσο αυτό έρχεται σε επαφή με τον αέρα, ειδικά όταν είναι μέσα σε ανοιχτό μπουκάλι

5. Κατεψυγμένα λαχανικά/φρούτα

Ο συνήθως λάθος τρόπος: … τα αγνοείς τελείως

Ο σωστός τρόπος: … να τα εντάξεις στη δίαιτά σου! 

Έρευνες έχουν δείξει πως τα λαχανικά/φρούτα που καταψύχονται πάνω στο ζενίθ τους, διατηρούν περισσότερο τις θρεπτικές τους ουσίες, ειδικά τη βιταμίνη C και τις αντιοξειδωτικές ουσίες. Και αυτό γιατί είναι σαν να … σταματά ο χρόνος που υπό οι άλλες συνθήκες θα δρούσε αρνητικά πάνω στα συγκεκριμένα προϊόντα.

Επέλεξε το κατάλληλο φρούτο για σένα: Όλα όσα θέλεις να ξέρεις για μια σωστή διατροφή!