Πως να σταματήσεις τον ιδρώτα μετά την προπόνηση με 5 απλούς τρόπους!

0
880

“Διατηρήσου δροσερός και στεγνός για να πας από το γυμναστήριο μέχρι το γραφείο.”

Το να μπορέσεις να στριμώξεις την γυμναστική σου μέσα σε μια πιεσμένη μέρα είναι μόνο η μισή μάχη που δίνεις, διότι εκτός από το ότι πρέπει να είσαι ικανός να προγραμματίζεις κάθε ώρα της ημέρας σου για να μπορέσεις να προλάβεις να κάνεις όλες τις δουλειές σου, πρέπει επίσης να σκεφτείς και έναν αποτελεσματικό τρόπο για να μην εμφανιστείς λουσμένος στον ιδρώτα μόλις επιστρέψεις στο γραφείο μετά την προπόνηση σου.

Πως να ξεφορτωθείς την δυσοσμία των ποδιών σου!

 

Απέφυγε να γίνεις εκείνος ο τύπος στη δουλειά που είναι συνεχώς ιδρωμένος, σύμφωνα με τους παρακάτω 5 τρόπους που προτείνει ο Dr. Mike Tipton, ειδικός στη θερμορύθμιση από το Πανεπιστήμιο Portsmouth της Αγγλίας.

 

Ρύθμισε την θερμοκρασία στο ντους

Αμέσως μόλις τελειώσεις την προπόνηση σου, πήγαινε στο μπάνιο και κάνε ένα ντους, ρυθμίζοντας τη θερμοκρασία του νερού να είναι λίγο πιο χαμηλή από την θερμοκρασία του σώματος σου. Το ζεστό νερό θα επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τη κατάσταση με αποτέλεσμα να σου προκαλέσει ακόμη πιο πολύ ιδρώτα.

Ίσως να σου φανεί δελεαστικό το γεγονός να ρίξεις λίγο παγωμένο νερό πάνω σου για να δροσιστείς, αλλά οι παγωμένες θερμοκρασίες είναι προσωρινές και  το μόνο που καταφέρνουν να κάνουν είναι να σε δροσίζουν μόνο εκείνη τη συγκεκριμένη στιγμή. Με τον τρόπο αυτό τα αιμοφόρα αγγεία κοντά στο δέρμα σου κλείνουν αυτόματα από το παγωμένο νερό, εγκλωβίζοντας την ζεστή θερμοκρασία μέσα στο σώμα σου, με αποτέλεσμα να προκληθεί υπερβολική εφίδρωση.

 

Φόρεσε άνετα ρούχα

Προτίμησε να επιλέγεις ρούχα άνετα με δροσερό ύφασμα, αμέσως μόλις βγεις από το ντους για να επιτρέψεις στον ιδρώτα να εξατμιστεί πιο γρήγορα. Τα βαμβακερά μπλουζάκια είναι πορώδη, επιτρέποντας στο δέρμα σου να αναπνέει, που σημαίνει πως ο ιδρώτας σου μπορεί να εξατμιστεί πιο εύκολα χωρίς να τον απορροφάει το δέρμα σου. Για ένα επιπλέον πλεονέκτημα, άφησε το πουκάμισο σου έξω από το παντελόνι σου μέχρι να φτάσεις στο γραφείο.

 

Χρησιμοποίησε τα κατάλληλα προϊόντα μαλλιών

Άφησε στην άκρη τα συνηθισμένα τζελ για το styling των μαλλιών σου που έχουν τη τάση να εγκλωβίζουν την υγρασία και να προκαλούν περιττό σμήγμα στους πόρους του δέρματος του κεφαλιού. Αντίθετα, χρησιμοποίησε ένα αντι-υγραντικό προϊόν το οποίο απωθεί όλη τη περιττή υγρασία που υπάρχει στα μαλλιά σου.

 

Κρύωσε τους καρπούς σου

Αν ακόμη παλεύεις να διατηρηθείς δροσερός  20 λεπτά μετά το μπάνιο σου, εμπόδισε την ροή του ιδρώτα με το να βάλεις τους καρπούς σου κάτω από το κρύο τρεχούμενο νερό της βρύσης. Τα αιμοφόρα αγγεία που βρίσκονται στην επιφάνεια του δέρματος  των καρπών σου, στέλνουν τη κρύα θερμοκρασία με τη κυκλοφορία του αίματος σε όλο σου το σώμα.

 

Ενυδάτωσε το δέρμα σου (αλλά όχι αμέσως)

Μην απλώσεις την ενυδατική κρέμα στο δέρμα σου αμέσως μόλις βγεις από το ντους. Αντίθετα προτίμησε να περιμένεις 30 λεπτά μέχρι να ρυθμιστεί η θερμοκρασία του σώματος σου και να φτάσει σε ένα σταθερό επίπεδο. Ένα επιπλέον μυστικό είναι πως μπορείς να βάλεις την ενυδατική σου κρέμα στο ψυγείο, γιατί δεν υπάρχει τίποτα πιο απολαυστικό από μια δροσερή θερμοκρασία πάνω σε ένα ζεστό δέρμα.

 

Πως να διατηρηθείς καθαρός και φρέσκος τις καυτές ημέρες του Αυγούστου!