Γεννήθηκε στο Ούρμπινο στις 16 Φεβρουαρίου του 1979 και προφανώς κανείς δεν γνώριζε τότε το τι είναι ικανός να κάνει ο μικρός Βαλεντίνο Ρόσι, όταν και θα μεγαλώσει.
Η πρώτη αγάπη του Ρόσι, σε ηλικία μόλις 5 ετών ήταν τα καρτ και σε αυτό βοήθησαν και οι γονείς του, οι οποίοι του αγόρασαν κιόλας ένα. Βέβαια είχε ήδη προλάβει να καβαλήσει μηχανή από πολύ μικρός και η ιστορία είχε αρχίσει να γράφεται.
Παρόλο που το 1990, κατακτά το τοπικό πρωτάθλημα καρτ, ο νεαρός Βαλεντίνο δεν μπορεί να κρύψει την αγάπη του για τους δύο τροχούς. Τα επόμενα δύο με τρία χρόνια θα ήταν η σειρά να δοκιμάσει την τύχη του στα mini bikes και εκεί πλέον έγινε η αρχή.
Οι νίκες ερχόντουσαν συνεχόμενα και μάλιστα ο Ρόσι επιτέλους θα πάρει και την πρώτη του μηχανή, την οποία πάντως δεν πρόλαβε να χαρεί αφού την τράκαρε. Για την ιστορία η μηχανή ήταν η Cagiva Mito 125cc. Πλέον όμως είχε ήδη ξεκινήσει τους αγώνες του στο πρωτάθλημα και στο τέλος του 1993 θα κατακτούσε και την πρώτη του pole position.
Η Απρίλια ήταν η πρώτη ομάδα που το 1995 θα έπαιρνε τον Ρόσι και θα τον έβαζε σε αγώνες 125 cc και τον Αύγουστο του 1996 θα ερχόταν και η πρώτη του νίκη με την ομάδα. Σιγά σιγά ο Ρόσι, άρχισε να ανεβαίνει στις κατηγορίες και επιτέλους είχε έρθει η ώρα για να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στα 500cc, πριν αυτό μετατραπεί τελικά σε Moto Gp.
Το 1999 είχε κερδίζει το πρωτάθλημα στα 250cc και πλέον η Honda ήταν αυτή που του έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστεί στα 500cc. Η πρώτη του χρονιά στην μεγάλη κατηγορία δεν ήταν και η καλύτερη, αλλά η επόμενη ήταν απλά φανταστική. Ο Ρόσι θα κατακτούσε τον πρώτο μεγάλο τίτλο της καριέρας του και με 11 νίκες πλέον ήταν στα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας.
Όταν μάλιστα την επόμενη χρονιά, τα 500cc άλλαξαν και έδωσαν την θέση τους στα Moto Gp, όλα θα ήταν δικά του. Πρωτάθλημα και πάλι το 2002 και την επόμενη χρονιά ήρθε και το δεύτερο συνεχόμενο για τον ”Doctor”. Και κάπου εκεί είχε έρθει η ώρα της μεγάλης αλλαγής και της απόδειξης πως ο Ρόσι ήταν ο κορυφαίος οδηγός στα Moto Gp.
Η Yamaha ήταν αυτή που πήρε τον Ιταλό στην ομάδα και για αυτό τον σκοπό πλήρωσε και 12 εκ. δολάρια, ποσό ρεκόρ για την εποχή. Το 2004 και το 2005 ήρθαν ακόμα δύο πρωταθλήματα και πλέον όλος ο πλανήτης είχε καταλάβει και είχε αγαπήσει τον Βαλεντίνο Ρόσι για τις ικανότητες του στην πίστα. Το γεγονός πως πήρε το πρωτάθλημα με την Yamaha επιβεβαίωσε αυτούς που έλεγαν πως δεν παίζει ρόλο η μηχανή, αλλά ο Ρόσι. Τα επόμενα χρόνια θα τον βρουν και με άλλους τίτλους, ενώ πλέον στα 34 του χρόνια, δείχνει πως δεν μπορεί να κάνει πλέον κάτι παραπανω και να κατακτήσει και πάλι κάποιον τίτλο.
Τα τελευταία πρωταθλήματα του μεγάλου αυτού αναβάτη, ήρθαν το 2008 και το 2009, ενώ το 2007 παρόλο που έκανε μία εντυπωσιακή επιστροφή στον δεύτερο γύρο, εγκατέλειψε στον τελευταίο αγώνα της σεζόν και έδωσε την ευκαιρία στον Χέιντεν να κατακτήσει τον τίτλο.
Άλλα τώρα ήρθε η ώρα να δούμε σε βίντεο και φωτογραφίες την ιστορία του μεγαλύτερου ίσως αναβάτη που έχει υπάρξει στα Moto Gp, μέχρι τον επόμενο. Δείτε λοιπόν τον ”γιατρό” σε δράση και απολαύστε τον στα καλύτερα του..