Όπως θα γνωρίζετε ή θα σας έχω αφηγηθεί, το κάπνισμα παλιά (δεκαετίες 50-70) θεωρούταν πολύ cool και κομψή σε ένα βαθμό τελετουργική πράξη, σχεδόν κινηματογραφική.
Και δεν ήταν απλά cool, ήταν ελκυστικό ήταν σαν να πίνετε ένα ποτήρι τζιν μαρτίνι. Τώρα, γνωρίζουμε ότι αυξάνουμε τις πιθανότητες να πεθάνουμε συνεχίζοντας το κάπνισμα και αυτό ρίχνει κάπως τα ποσοστά της παλιάς αίγλης και του sex appeal.
Παρά τις προειδοποιήσεις για την υγεία και τις προσωπικές ανησυχίες, είμαστε ακόμα επικεφαλής για τα αγαπημένα μας βίτσια και χουνέρια ή κακές τάσεις. Και γι ‘αυτό μπορούμε να ευχαριστήσουμε τις τακτικές που χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ και η διαφήμιση τόσο για το αλκοόλ όσο και για τον καπνό, που προώθησαν μια εικόνα τόσο δυναμική, που αν τις αφήναμε να μας παρασύρουν και να μας επηρεάσουν μέχρι και σήμερα, πιθανώς θα καπνίζαμε και θα πίναμε μέχρι τελικής πτώσεως και επίγειου χρόνου.
Ένας ολόκληρος αιώνας διαφημίσεων καλύπτεται από τον Jim Heimann: “Διαφημίσεις αλκοόλ και καπνού του 20ού αιώνα, από την λάμψη της εποχής του Gatsby μέχρι τον “βαρύ” στωικισμό του Marlboro Man”(20th Century Alcohol & Tobacco Ads , from the glitz of the Gatsby era to the rugged stoicism of the Marlboro Man).
Αυτές είναι οι διαφημίσεις που ενθουσίασαν τους γονείς μας και τους γονείς των γονιών μας και παραμένουν αξεπέραστες, ασύγκριτες και μοναδικές!
Από εδώ είναι διαθέσιμο για παραγγελία.
Πάρ’τε μια γεύση για το περιεχόμενο παρακάτω: