Home Fitness Υγεία Συμβουλές για ποιοτικότερο και πιο ξεκούραστο ύπνο. Όσα πρέπει να ξέρουν οι...

Συμβουλές για ποιοτικότερο και πιο ξεκούραστο ύπνο. Όσα πρέπει να ξέρουν οι άντρες!

Δεν κοιμάσαι καλά τα βράδια; Ξυπνάς συχνά κατά τη διάρκεια της νύχτας; Ξυπνάς κουρασμένος/η; Κάτι κάνει λάθος. Για δες μήπως είναι κάτι από τα παρακάτω που δεν πρέπει να υπάρχουν στη κρεβατοκάμαρά σου ή στο κρεβάτι σου:

1. Τηλέφωνο

 

Όποια και αν είναι η δικαιολογία σου – και είναι πολλές – για να κρατάς ανοιχτό το κινητό σου και στο κομοδίνο σου, μην το κάνεις. Ακόμα και το φώς της οθόνης να ανάψει ο ύπνος σου διαταράσσετε και δεν είναι συνεχείς όπως θα πρέπει για να…ξεκουραστείς. Ο μόνος λόγος να το έχεις ανοιχτό είναι σοβαροί λόγοι υγείας στην οικογένεια.

Πέντε πράγματα που σε κάνουν να φαίνεσαι κουρασμένος και χαλάνε την εμφάνισή σου!

2.  Δουλειά

Μην πάρεις τη δουλειά στο κρεβάτι. Αν το κάνεις πρώτα πρώτα ανήκεις στο 80% των ανθρώπων που το κάνουν και ύστερα δεν αφήνεις το μυαλό σου να ηρεμήσει και να μπει στην προετοιμασία του ύπνου

3.  Κατοικίδια

Καλό θα είναι να μην κοιμάσαι με το κατοικίδιο σου μαζί στο ίδιο κρεβάτι, για πολλούς λόγους. Ένας από αυτούς όμως είναι ότι εξαιτίας του θα διακόψεις τον ύπνο σου τουλάχιστον μια φορά μέσα στη νύχτα. Ας βάλουμε κάποια όρια!

4.  Φαγητό

Εαν τρως στο κρεβάτι το λιγότερο που μπορεί να συμβεί είναι να το γεμίσεις ψίχουλα. Πρώτον, για λόγους υγιεινής, μην το κάνεις και δεύτερον το σώμα σου -όσο περίεργο και αν σου φανεί – είναι πιο ευαίσθητο στη διάρκεια του ύπνου και αντιλαμβάνεται αν για κάποιο λόγο…δεν είναι άνετο στο κρεβάτι. Με αποτέλεσμα να μην ξεκουράζεται πραγματικά γιατί ο εγκέφαλός σου θα προσπαθεί να βρει τρόπους να ηρεμήσει…από την ανησυχία των ψίχουλων!

5. Βιβλία

Αυτό το αναφέρω μόνο και μόνο για να μην κακοκαρδίσω τις έρευνες οι οποίες λένε ότι και το βιβλίο πρέπει να βγει απο την κρεβατοκάμαρα. Προσωπικά δεν συμφωνώ παρά μόνο στην περίπτωση που αυτό που διαβάζεις σε επηρεάζει στον ύπνο σου προκαλώντας αγχωτικά όνειρα και εφιάλτες. Αν σου συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε ναι βγάλε το βιβλίο απο την κρεβατοκάμαρα και κάνε μόνο αυτά για τα οποία είναι φτιαγμένη…ύπνο και σεξ!

Δοκίμασε κάτι από όλα αυτά – αν όχι όλα – και δες την διαφορά!

Τι προβλήματα υγείας μπορεί να δημιουργήσει το ροχαλητό σου;

Δείτε επίσης