Ο Νο1 οδηγός: Οι 8 πιο εύκολοι τρόποι για να αποκτήσεις θεϊκούς κοιλιακούς!

0
1097

Το να αποκτήσεις απόλυτα επίπεδη κοιλιά και γραμμωμένους κοιλιακούς είναι αρκετά δύσκολο και θέλει πολύ προσπάθεια! Όμως με τις παρακάτω 8 συμβουλές θα κάνεις τα πράγματα πολύ πιο εύκολα, έτσι ώστε να είσαι έτοιμος φέτος το καλοκαίρι!

1. Κάνε ασκήσεις για κοιλιακούς με πρόσθετο βάρος

Με το να προσθέτεις βάρος στις κλασικές ασκήσεις κοιλιακών που κάνεις θα εντείνει την προσπάθεια και θα δυναμώσει τους μύες σου στην περιοχή της κοιλιάς. Μια καλή άσκηση για να προσθέσεις έξτρα αντίσταση είναι οι κοιλιακοί από μονόζυγο. Κρεμιέσαι από ένα μονόζυγο και σηκώνεις τα πόδια ψηλά και τεντωμένα μπροστά μέχρι να σχηματίσουν ορθή γωνία με τον κορμό σου. Έτσι θα δυναμώσεις τους μύες τις περιοχής και θα αυξήσεις τις καύσεις σου με αποτέλεσμα την μέγιστη απώλεια κοιλιακού λίπους!

Χάσε το λίπος από το στήθος! Η πιο δύσκολη και αποτελεσματική άσκηση που υπάρχει!

2. Κόψε τη ζάχαρη

Η πιο συνηθισμένη και απλή συμβουλή που μπορεί να έχεις βαρεθεί να ακούς όμως πραγματικά αν θέλεις επίπεδους κοιλιακούς αυτός είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να το πετύχεις. Γλυκά, καφέδες με ζάχαρη, ζαχαρωτά, ή άλλα γλυκά ροφήματα συσσωρεύουν λίπος στην περιοχή της κοιλιάς και κάνουν τους κοιλιακούς σου αόρατους και αυτό γιατί τα τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη αυξάνουν την ορμόνη της ινσουλίνης στο συκώτη κάτι που οδηγεί στην δημιουργία λίπους.

3. Βάλε στη διατροφή σου το αβγό

Μπορεί να το κάνεις ήδη, αλλά ακόμα και αν δεν το συνήθιζες μέχρι τώρα φρόντισε να τρως έστω ένα αβγό την ημέρα. Τα αβγά είναι πηγές καθαρής πρωτεΐνης, ένα συστατικό που είναι το Α και το Ω για το χτίσιμο των μυών. Άλλωστε τα αβγά έχουν σχεδόν μηδενικές θερμίδες οπότε μπορείς να τα καταναλώνεις άφοβα.

4. Ρίχ’ το στις άρσεις θανάτου

Τα dead lift όπως μπορεί να τα ξέρεις, μπορεί να τα έκανες μόνο για ενδυνάμωση ποδιών, όμως είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να δυναμώσεις τον κορμό σου και να κάνεις τους κοιλιακούς σου πιο εμφανείς.

5. Πιες νερό

Το απόλυτο ελιξήριο για τα πάντα. Το νερό σε κρατάει ενυδατωμένο και ακμαίο για να κρατάς αντοχές για την προπόνησή σου, αλλά λιώνει το λίπος από το σώμα και σε διευκολύνει να το αποβάλλεις πιο εύκολα!

6. Τρώγε αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι μία από τις ιδανικότερες τροφές για τους κοιλιακούς σου. Πρόσφατε έρευνες απέδειξαν ότι μια χούφτα αμύγδαλα την ημέρα βοηθάει την απώλεια αποθηκευμένου λίπους από την περιοχή της κοιλιάς και περιέχει και επαρκή ποσότητα πρωτεϊνών για μυϊκή αύξηση.

7. Κάνε περισσότερες έλξεις στο μονόζυγο

Μπορεί να έκανες μονόζυγο για την ενδυνάμωση των ώμων και των χεριών σου γενικά, αλλά οι έλξεις είναι ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους για να ενισχύσεις και την αντοχή των κοιλιακών σου.

8. Κοιμήσου νωρίτερα και αρκετά

Ο καλός ξεκούραστος ύπνος και μάλιστα σχετικά νωρίς τη νύχτα είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους, όχι μόνο για να ξεκουραστείς και να έχεις αντοχή για γυμναστική, αλλά ο ποιοτικός ύπνος ρυθμίζει τα επίπεδα των ορμονών σου κάτι που οδηγεί στην απώλεια λίπους από την περιοχή της κοιλιάς όπου οι άντρες αντιμετωπίζουν αρκετά μεγάλο πρόβλημα.

Push-ups: Κάνε τα σωστά, πιο αποδοτικά και φτάσε στα όριά σου!