Home Fitness Άσκηση Η προπόνηση του... superman! Γυμνασμένα μυώδη πόδια σε ένα τέταρτο!

Η προπόνηση του… superman! Γυμνασμένα μυώδη πόδια σε ένα τέταρτο!

Ετοιμάσου να κάνεις τους μύες στα πόδια σου να πάρουν φωτιά!!

Θα ξεκινήσεις με μια ισομετρική άσκηση για να προετοιμάσεις τα πόδια σου, ώστε να είναι έτοιμα για τις προβολές που θα ακολουθήσουν, αλλά και για τα μετέπειτα καθίσματα! Και θα τα αποτελειώσετε με μια άσκηση που λέγεται “ισοδυναμικό κάθισμα”! Θα πρέπει να κάνετε αυτά με τη σειρά χωρίς διάλειμμα. Μόλις ολοκληρώσετε και τις 4 σκήσεις θα έχετε κάνει έναν γύρο. Συνολικά θέλετε 4.

Γιόγκα για άντρες: Οι 3 ασκήσεις που θα σφυριλατήσουν τους κοιλιακούς σου!

1. Ισομετρικό κάθισμα

Η άσκηση θα πρέπει να κρατήσει 50 δευτερόλεπτα. Στάσου όρθιος με τα πόδια σε άνοιγμα λίγο μεγαλύτερο από αυτό των ώμων σου και με τις μύτες να κοιτάνε ευθεία μπροστά. Κράτα την πλάτη σου ευθεία, σφίξε τους κοιλιακούς σου και χαμήλωσε το σώμα σου λυγίζοντας τα γόνατά σου, μέχρι οι γλουτοί σου να έρθουν παράλληλα με το έδαφος. Όσο κατεβαίνεις φαντάσου ότι τα πόδια σου σπρώχνουν το πάτωμα από κάτω με τα πέλματα σου, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένταση στην άσκηση. Μείνε με την συγκεκριμένη πίεση για τα 50 δευτερόλεπτα που προ-είπαμε και ξεκουράσου για 10 ακόμα.

2. Προβολές