Η προπόνηση των 2 κινήσεων για κοιλιακούς.. φέτες!

0
865

Οι έλξεις με κλειστή λαβή στο μονόζυγο είναι μια άσκηση που πολλοί άντρες συχνά υποτιμούν για την γράμμωση των κοιλιακών τους. Αποτελεί όμως μια εξαιρετική προπόνηση η οποία γυμνάζει τα δικέφαλα και τη πλάτη σου ενισχύοντας έναν δυνατό και σταθερό κορμό.

 

Η Νο1 προπόνηση κοιλιακών! Τεχνικές για εγγυημένο αποτέλεσμα που βγάζει knockout το λίπος!

Το κλειδί στη συγκεκριμένη προπόνηση είναι να κρατάς σταθερές και ελεγχόμενες τις κινήσεις στην άνοδο και την κάθοδο.

Είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο να βλέπουμε άντρες να λυγίζουν το κορμί τους για να μπορέσουν να βγάλουν τη συγκεκριμένη προπόνηση. Κράτησε σταθερό το σώμα σου για να πετύχεις την απόλυτη γράμμωση στη πλάτη σου και να απογειώσεις τους δικέφαλους μύες σου!

Η δεύτερη κίνηση της προπόνησης αυτής απαιτεί ολοκληρωμένο έλεγχο κινήσεων. Ενώ κατεβάζεις σιγά σιγά τα πόδια σου, πρέπει να εστιάσεις στην κίνηση των μυών των κοιλιακών, του κάτω μέρους της πλάτης και των γλουτών σου.

Κάνε τις ασκήσεις που θα δεις στο παρακάτω βίντεο για 12 ολόκληρα λεπτά.

1. Έλξεις, 10 επαναλήψεις

2. Άσκηση κοιλιακών, 5 επαναλήψεις

 

Απογείωσε τα δικέφαλα σου με αυτή τη 12λεπτη προπόνηση!