Home Fitness Άσκηση Η απόλυτη προπόνηση για το στήθος σου! Ξέχνα γυναικομαστία και απέκτησε μυώδες...

Η απόλυτη προπόνηση για το στήθος σου! Ξέχνα γυναικομαστία και απέκτησε μυώδες στέρνο!

Μπορεί το 6-pack να είναι αυτό που πασχίζεις να κάνεις στο γυμναστήριο, μάθε όμως ότι οι γυναίκες προσέχουν ιδιαίτερα το στήθος σε έναν άνδρα. Τι να τους κάνεις τους κοιλιακούς αν το στήθος δεν είναι πέτρα;

Και επειδή πέρα από αυτό, ένα καλογυμνασμένο στήθος συμβάλλει και στη σωστή στάση του σώματος, εφάρμοσε την παρακάτω ολοκληρωμένη προπόνηση στήθους και γίνε… Ηρακλής!

Πέτυχε την απόλυτη γράμμωση! Η προπόνηση των 4 κινήσεων θα σε κάνει να γονατίσεις!

Κάμψεις

Είναι μία από τις βασικότερες ασκήσεις για το τέλειο στήθος, μιας και ενεργοποιούν τους σταθεροποιητικούς μυς σε όλο το σώμα και τους κάνουν να δουλέψουν πιο εντατικά. Για σωστές κάμψεις έχε υπόψη σου ότι το άνοιγμα των χεριών πρέπει να είναι στο ύψος των ώμων και οι κάμψεις να είναι όσο πιο γρήγορες μπορείς.

Πιέσεις στήθους σε οριζόντιο πάγκο

Είναι η καλύτερη άσκηση για το στήθος αλλά χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην τεχνική. Τα χέρια πρέπει να είναι σε ορθή γωνία όταν κατεβάζεις την μπάρα πάντα, και οι επαναλήψεις πρέπει να γίνονται αργά και σταθερά με όλο το εύρος της κίνησης.

Χιαστί εκτάσεις στην τροχαλία

Η τροχαλία σε υψηλή θέση γυμνάζει τους μυς του θώρακα.  Ρύθμισε τις λαβές στο ψηλότερο δυνατό σημείο, κάνε ένα βήμα μπροστά και βεβαιώσου πως κατά την έκταση, οι αγκώνες σου είναι ελαφρώς λυγισμένοι. Κράτα το κεφάλι ψηλά και πρόταξε το στήθος σου. Φέρε τα χέρια μπροστά χιαστί και νιώσε άμεσα το σφίξιμο στη μέση του θώρακα.  Θυμήσου ότι αυτή η άσκηση πρέπει να γίνεται στο τέλος των άλλων ασκήσεων.

Πιέσεις στήθους με αλτήρες σε πάγκο με κλίση 60 μοιρών

Η διαφορά με την πρώτη άσκηση είναι ότι χρησιμοποιείς αλτήρες και έτσι απομονώνεις περισσότερο τα δύο πλευρά σου. Πρόσεξε να απομονώνεις το  θωρακικό μυ και να μη συμμετέχει (όσο γίνεται) ο δελτοειδής μυς.

Εκτάσεις στήθους με αλτήρες σε οριζόντιο πάγκο

Η διαφορά εδώ είναι ότι η κίνηση που πραγματοποιεί ο θωρακικός είναι η έκταση και όχι η πίεση. Το άνοιγμα των αλτήρων κατά τη φάση της έκτασης φτάνει στην ευθεία του στήθους. Στο τέλος οι δύο αλτήρες ενώνονται στην ευθεία και πάνω από τον θώρακα. Πρόσεξε τα χέρια σου να είναι ελαφρώς λυγισμένα.

Μεγάλα και φουσκωμένα μπράτσα σε 5 λεπτά γίνεται; Και όμως γίνεται!

Δείτε επίσης

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ