Home Fitness Διατροφή Θέλεις δυνατό και γραμμωμένο κορμί; Δες τις 3 Βασικές τροφές που βοηθούν...

Θέλεις δυνατό και γραμμωμένο κορμί; Δες τις 3 Βασικές τροφές που βοηθούν τη γράμμωση σου!

Ακόμη και αν χτυπιέσαι ολημερίς στο γυμναστήριο, χωρίς την ανάλογη σωστή διατροφή δεν πρόκειται να δεις πάνω σου τα αποτελέσματα που ονειρεύεσαι!

 

6 τροφές ιδανικές για να καταπολεμήσεις το άγχος σου!

Δες παρακάτω ποιες 3 βασικές τροφές πρέπει να εντάξεις στη καθημερινή σου διατροφή για να αποκτήσεις ένα καλογυμνασμένο κορμί και ένα δυνατό μυϊκό σύστημα.

 

Σκόνη πρωτεΐνης

Η συγκεκριμένη πηγή πρωτεΐνης περιλαμβάνει επίσης συμπληρώματα αμινοξέων διακλαδισμένης αλύσου ή αλλιώς BCAA (branched-chain amino acids),  τα οποία είναι 3, η λευκίνη, η ισολευκίνη και η βαλίνη και περιορίζουν τις πιθανότητες τραυματισμού των μυών που μπορεί να προκληθούν από την έντονη γυμναστική, βοηθώντας παράλληλα τους μύες να αναρρώσουν πιο γρήγορα έτσι ώστε να πετυχαίνεις κάθε φορά μια καλύτερη προπόνηση.

Επίσης σε μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο The FASEB, οι συμμετέχοντες που διπλασίασαν την δοσολογία πρωτεΐνης που κατανάλωναν, έχασαν περισσότερο λίπος διατηρώντας μεγαλύτερο μυϊκό σύστημα, συγκριτικά με εκείνους που κατανάλωναν την συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα.

Αν αποφεύγεις την πρωτεΐνη από τα γαλακτοκομικά προϊόντα λόγω αλλεργικών αντιδράσεων, η πρωτεΐνη από ορό γάλακτος γενικά έχει αποδειχτεί πως δεν προκαλεί κάποια ενόχληση στο στομάχι, φούσκωμα ή αέρια, ακόμη και σε ανθρώπους που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.

Αγόρασε μια καθαρή σκόνη πρωτεΐνης από ορό γάλακτος για να μπορέσεις να καταναλώνεις με ευκολία περίπου 110 γρ. πρωτεΐνης καθημερινά και να διατηρήσεις γραμμωμένο και δυνατό το μυϊκό σου σύστημα.

 

Αμύγδαλα

Εκτός από τις εξαιρετικές τους ιδιότητες να διατηρούν σε ισορροπία τη φυσιολογική λειτουργία του πεπτικού σου συστήματος, αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά τη δυσκοιλιότητα και το πρήξιμο, επίσης οι μη ζυμώσιμες φυτικές ίνες των ξηρών καρπών είναι εξαιρετικές για να αυξήσουν τον κορεσμό και να σταθεροποιήσουν τα επίπεδα του ζαχάρου του αίματος του οργανισμού.

Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε το 2015 στο Journal of the American Heart Association, οι συμμετέχοντες της έρευνας που κατανάλωναν 30 με 35 αμύγδαλα την ημέρα, μείωσαν το κοιλιακό λίπος. Αυτό ίσως συμβαίνει επειδή τα αμύγδαλα περιέχουν περισσότερες φυτικές ίνες απ’ όλους τους υπόλοιπους ξηρούς καρπούς.

 

Πράσινο τσάι

Εκτός από τη καφεΐνη και τα αντιοξειδωτικά που περιέχει, το πράσινο τσάι είναι εξαιρετικά ωφέλιμο για την υγεία του ανθρώπινου οργανισμού. Και τα δύο αυτά βασικά συστατικά μπορούν να σε βοηθήσουν να μειώσεις σημαντικά το περιττό λίπος της κοιλιάς και συνδυάζοντας με μια έντονη προπόνηση, μπορείς να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου.

Ενώ η καφεΐνη περιορίζει την κόπωση του οργανισμού, παράγοντας αδενοσίνη, όπου σε βοηθάει να προπονείσαι με περισσότερη ένταση και για μεγαλύτερη διάρκεια, ωστόσο σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Medicine & Science in Sports & Exercise,  απεδείχθη πως τα δυνατό αντιοξειδωτικό EGCG (γαλλικό επιγαλλοκατεχύλιο) το οποίο εμπεριέχεται στο πράσινο τσάι, τείνει να αυξάνει την ποσότητα του οξυγόνου που μπορεί να χρησιμοποιήσει το σώμα σου ως καύσιμο ενώ ιδρώνεις.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να κάνεις πιο δυνατές προπονήσεις και να έχεις καλύτερα αποτελέσματα στο σώμα σου, γι΄ αυτό προσπάθησε να πίνεις ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι πριν την γυμναστική σου.

 

3 Καλοκαιρινές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις για να προστατέψεις την υγεία σου!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ