Home Fitness Διατροφή Πόσο βλαβερή είναι η κατανάλωση χοιρινού κρέατος για την υγεία σου;

Πόσο βλαβερή είναι η κατανάλωση χοιρινού κρέατος για την υγεία σου;

Και όμως είναι αλήθεια! Το χοιρινό είναι ένα διαφορετικό λευκό κρέας. Από μπουκιά σε μπουκιά, το χοιρινό ψαρονέφρι περιέχει λιγότερο λίπος από το στήθος κοτόπουλο. Επίσης οι επιστήμονες του θέματος έχουν αρχίσει να βρίσκουν τρόπους για να το κάνουν όλο και πιο άπαχο κάθε χρόνο.

 

Τα οφέλη της καρύδας στην υγεία της καρδιάς!

Φυσικά, το μειονέκτημα στο συγκεκριμένο ζήτημα, είναι πως το λίπος είναι αυτό που κάνει το χοιρινό κρέας τόσο γευστικό, όπου εξηγεί και για ποιο λόγο το ζαμπόν και το μπέικον είναι πολύ πιο πολυσυζητημένα από τα πιο άπαχα κομμάτια του χοιρινού.

Δεν υπάρχει όμως λόγος να αποφεύγεις εντελώς το λίπος, αφού όπως έχει αποδειχτεί το ζωικό λίπος μπορεί να βοηθήσει στην καλή λειτουργία της καρδιάς, χαμηλώνοντας τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης του αίματος.

Δεν συμπαθούν όμως όλοι οι άνθρωποι το μπέικον, το ζαμπόν και τη πανσέτα. Μπορείς όμως να κάνεις την επιλογή σου με βάση τις γευστικές  σου προτιμήσεις χωρίς να σκέφτεσαι τα ποσοστά του λίπους που εμπεριέχονται στις συγκεκριμένες τροφές.

Αν ακολουθείς μια συγκεκριμένη δίαιτα, θα διαπιστώσεις πως τα αποτελέσματα στην υγεία του οργανισμού σου και της σύνθεσης του, θα είναι το ίδιο εντυπωσιακά τρώγοντας ακόμη και τα λιγότερα άπαχα κομμάτια του χοιρινού. Οπότε γιατί να απαρνηθείς την πιο γευστική επιλογή;

Υπάρχει όμως ένας περιορισμός: Το μπέικον και το καπνιστό χοιρινό, συχνά περιέχουν νάτριο και άλλα συντηρητικά, όπως το νιτρικό άλας, το οποίο μπορεί να αυξήσει την αρτηριακή σου πίεση ή να αυξήσει τις πιθανότητες για εμφάνιση καρκίνου.

Για να περιορίσεις τον κίνδυνο, προτίμησε φρέσκα κρέατα ή συσκευασμένα προϊόντα τα οποία δεν περιέχουν συντηρητικά και αναγράφονται στη συσκευασία τους ως «φυσικά», όσο το δυνατόν περισσότερο.

 

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την κατανάλωση αυγών! Τι δείχνουν οι έρευνες;

Δείτε επίσης

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ