Home Fitness Διατροφή Πόσο κόκκινο κρέας πρέπει να τρώμε;

Πόσο κόκκινο κρέας πρέπει να τρώμε;

Αν και αποτελεί μια καλή πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών και μετάλλων, το κόκκινο και το επεξεργασμένο κρέας φαίνονται να σχετίζονται με τον καρκίνο του εντέρου.

Όταν μιλάμε για κόκκινο κρέας εννοούμε το κρέας από βόδι, αρνί, γουρούνι, μοσχάρι,ελάφι και κατσίκι. Στα κόκκινα κρέατα δεν ανήκει το κρέας της γαλοπούλας, της πάπιας, της χήνας, το κουνέλι και το κοτόπουλο, ούτε τα επεξεργασμένα κρέατα όπως τα αλλαντικά και τα πατέ.

5 ιδανικές τροφές που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά!

Σε περίπτωση που καταναλώνετε πάνω από 90 γρ. κόκκινου ή επεξεργασμένου κρέατος την ημέρα, θα πρέπει ν ατο μειώσετε στα 70 γρ. Φάτε λοιπόν μικρότερη ποσότητα ή/και προτιμήστε άλλες τροφές.

Για να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του εντέρου, διατηρηθείτε σε ένα κανονικό βάρος και μην καπνίζετε.

Διαιτητικά αναψυκτικά: μήπως δεν είναι τόσο αθώα όσο νόμιζες;

 

Δείτε επίσης

loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ