Home Fitness Διατροφή Οι καλύτερες υπερ-τροφές για να αυξήσετε το μεταβολισμό σας!

Οι καλύτερες υπερ-τροφές για να αυξήσετε το μεταβολισμό σας!

Ορίστε μερικές από τις καλύτερες τροφές που βοηθούν στην επιτάχυνση του μεταβολισμού και θα σου επιτρέψουν να χάσεις το περιττό λίπος από το σώμα σου!

 

Το κάψιμο του σωματικού λίπους μπορεί να επιτευχθεί με υγιεινή διατροφή και τακτική σωματική δραστηριότητα, ωστόσο αν η καθημερινότητά σου δεν σου επιτρέπει να ασκήσε συχνά προσπάθησε τουλάχιστον να εντάξεις στο πρόγραμμα διατροφής σου τις παρακάτω τροφές, οι οποίες αποτελούν ιδανικό σύμμαχο στην αύξηση του μεταβολισμού και την περισσότερη καύση λίπους στον οργανισμό!

 

Δες ποιες είναι:

 

Γρέιπφρουτ: Το γκρέιπφρουτ είναι ένα από τα καλύτερα φρούτα που μπορεί να φάει κανείς όχι μόνο για δίαιτα αλλά για να διατηρήσει μια υγιεινή διατροφή. Πρόσφατες μελέτες έχουν συνδέσει τα υψηλά επίπεδα της βιταμίνης C στο αίμα, με χαμηλότερα επίπεδα σπλαχνικού λίπους γύρω από το στομάχι. Τα γκρέιπφρουτ, ως γνωστόν, είναι μια τεράστια πηγή βιταμίνης C και έχουν επίσης πολλά αντιοξειδωτικά που βοηθούν το σώμα να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά την ινσουλίνη.

 

 

Πράσινο τσάι: Το πράσινο τσάι έχει γίνει ένα δημοφιλές συστατικό σε πολλά συμπληρώματα διατροφής απώλειας βάρους. Το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει το μεταβολισμό, καίει θερμίδες και βοηθά αποτελεσματικά στην απώλεια βάρους. Πρόσφατες μελέτες έχουν αναφέρει ότι αθλούμενοι που συνδύασαν πράσινο τσάι με έντονη σωματική άσκηση, έκαψαν στο τέλος της ημέρας περισσότερες θερμίδες σε σύγκριση με άλλους αθλούμενους που έκαναν ακριβώς τις ίδιες ασκήσεις και ακολουθούσαν το ίδιο διατροφικό πρόγραμμα, χωρίς όμως να καταναλώνουν πράσινο τσάι.

 

Καυτερές πιπεριές: Καυτερές πιπεριές όπως οι καγιέν, οι χαλαπένιος και οι χαμπανέρος, συμβάλλουν στην επιτάχυνση του μεταβολισμού λόγω ενός πανίσχυρου συστατικού που διαθέτουν: την καψικαΐνη. Εκτός από την επιτάχυνση του μεταβολισμού, η καψικαΐνη συνδέεται επίσης και με πολλά άλλα πιθανά οφέλη για την υγεία όπως η ανακούφιση του πόνου των μυών, βελτίωση της ανορεξίας, βελτίωση της κυκλοφορίας, καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών κ.α. Προσθέστε όπου νομίζετε λίγη καγιέν (σε σαλάτες, όσπρια, σάλτσες, κοκ) και τα φαγητά σας θα πάρουν άλλη διάσταση!

 

 

Σολομός: Τα ψάρια είναι ζωτικής σημασίας για μια υγιεινή διατροφή. Ωστόσο, ειδικά ψάρια όπως ο σολομός και ο τόνος έχουν επίσης πρόσθετα οφέλη στο κάψιμο λίπους. Αυτά τα ψάρια βοηθούν στην απορρόφηση της ινσουλίνης όσο λίγα, το οποίο συνεπάγεται αυξημένο μεταβολισμό. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι ο άγριος σολομός και ο τόνος μπορούν να αλλάξουν τα επίπεδα τ