Home Fitness Διατροφή Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση ή αλλιώς καούρα:τι ανακουφίζει και τι όχι

Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση ή αλλιώς καούρα:τι ανακουφίζει και τι όχι

Εάν και εσύ ταλαιπωρείσαι από το αίσθημα ξινής ή πικρής γεύσης στο στόμα και από ενοχλήσεις στο στομάχι μετά το φαΐ, συνέχισε το διάβασμα

Οι τροφές που είναι καλό να αποφεύγεις όσο μπορείς και να μην καταναλώνεις μεγάλη ποσότητά τους:

  • Εσπεριδοειδή
  • Ντομάτες
  • Σκόρδο και κρεμμύδι
  • Πικάντικα φαγητά
  • Δυόσμος
  • Ξηροί καρποί
  • Λιπαρή μπριζόλα
  • Τυρί
  • Αλκοόλ
  • Καφεΐνη
  • Σοκολάτα
  • Αναψυκτικά με ανθρακικό

“Γιατί δεν μπορώ να χάσω λίπος;”

Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάς ότι γενικά η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας φαγητού μπορεί να προκαλέσει καούρες. Επιπλέον, θα πρέπει να εντοπίσεις τις τροφές που σε εσένα προσωπικά προκαλούν πρόβλημα, γιατί μπορεί να μην περιλαμβάνονται στις λίστες με τις τροφές προς αποφυγήν.

Τροφές που μπορούν να σε βοηθήσουν είναι:

  • Η aloe vera
  • H πράσινη σαλάτα
  • Η μπανάνα
  • Το καρπούζι
  • Ο μάραθος
  • Τα πουλερικά χωρίς την πέτσα τους
  • Τα ψάρια και τα θαλασσινά

Τα λάθη που κάνεις όταν τρως πρωινό

Δείτε επίσης