Home Fitness Διατροφή Αυτά είναι τα σημαντικότερα συμπληρώματα διατροφής!

Αυτά είναι τα σημαντικότερα συμπληρώματα διατροφής!

Πέρα από την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, τα συμπληρώματα διατροφής θα σα;ς βοηθήσουν να είστε είστε ο καλύτερος σας εαυτός, σε φυσική κατάσταση, υγεία και διάθεση.

 

Αυτά είναι, λοιπόν, τα σημαντικότερα συμπληρώματα που πρέπει να λαμβάνεις πάντα σε συννενόηση και με την καθοδήγηση του γιατρού ή του γυμναστή σου!

Βιταμίνη D

Όσο περνάνε τα χρόνια παρατηρείται διαρροή ασβεστίου από τα οστά. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι χρήσιμη η κατανάλωση συμπληρώματος διατροφής βιταμίνης D, καθώς η D ενισχύει στην απορρόφηση του ασβεστίου στον οργανισμό μειώνοντας έτσι τις πιθανότητες για σκελετικά προβλήματα. Η D ακόμα βοηθά στην καταπολέμηση του καρκίνου στο παχύ έντερο, κατάθλιψης και συμβάλλει στη σωστή λειτουργία του πεπτικού.

Αυχενικό σύνδρομο: Απλές “κινήσεις” που θα σας σώσουν! (video)

Βιταμίνη C

Η βιταμίνη C είναι η πρώτη επιλογή, όταν εμφανίζονται οι πρώτες ιώσεις του χειμώνα. Η C ενισχύει το ανοσοποιητικό, το οποίο το χρειαζόμαστε δυνατό, αντιμετωπίζει τις φλεγμονές και συμβάλλει στη συνολική αντιμετώπιση του άγχους.

Μαγνήσιο

Το μαγνήσιο στηρίζει την υγεία των οστών, του νευρικού συστήματος, τη σωστή λειτουργία του εντέρου, προσφέρει σε έναν καλό ύπνο και ενισχύει την καλή διάθεση. Αξίζει να σημειωθεί πως το μαγνήσιο είναι ένα από τα πρώτα στοιχεία που βρίσκονται σε έλλειψη στο σώμα, όταν διανύει περίοδο στρες, γι’ αυτό και δεδομένης της σύγχρονης καθημερινότητας είναι ένα από τα πρώτα συμπληρώματα, που μπορείτε να πάρετε για την καλύτερη διαχείριση του άγχους.

Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Τα Ωμέγα-3 αποτρέπουν την εμφάνιση φλεγμονών, μειώνουν το ρίσκο καρδιαγγειακών προβλημάτων, περιορίζουν τα συμπτώματα της κατάθλιψης και στηρίζουν μια ισορροπημένη υγεία. Προτιμάτε καλύτερα φυτικής προέλευσης συμπλήρωμα λιπαρών οξέων, όπως είναι τα καρύδια και ο λιναρόσπορος.

Προβιοτικά

Τα προβιοτικά εξασφαλίζουν τα ισορροπημένα επίπεδα των βακτηρίων του στομάχου. Επιπλέον, σχετικές έρευνες, έχουν δείξει σύνδεση των βακτηρίων του στομάχου με τη διατήρηση ενός σωστού βάρους και τα χαμηλά επίπεδα παχυσαρκίας.

Τα θρεπτικά στοιχεία που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό!

Δείτε επίσης

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ