Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; nodequeue_queue has a deprecated constructor in /home/manslife/public_html/sites/all/modules/nodequeue/nodequeue.module on line 443

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context has a deprecated constructor in /home/manslife/public_html/sites/all/modules/ctools/includes/context.inc on line 30

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context_required has a deprecated constructor in /home/manslife/public_html/sites/all/modules/ctools/includes/context.inc on line 93

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ctools_context_optional has a deprecated constructor in /home/manslife/public_html/sites/all/modules/ctools/includes/context.inc on line 205
Κάνε τις κάμψεις 3 φορές πιο αποτελεσματικές και δες το σώμα σου να αλλάζει! | Manslife.gr

Κάνε τις κάμψεις 3 φορές πιο αποτελεσματικές και δες το σώμα σου να αλλάζει!

Μπορείς να κάνεις τις κλασικές κάμψεις όπως τις κάνουν όλοι οι υπόλοιποι, αλλά μπορείς και να τις κάνεις με μια μικρή στάση όταν φτάνεις στο κατώτερο σημείο.

Αυτή η καινούργια πινελιά που τον Manslife.gr σου βάζει μπορεί να κάνει την άσκηση σούπερ δύσκολη, όμως την κάνει και απίστευτα αποτελεσματική για ώμους, χέρια και στήθος.

Χωρίς γυμναστήριο μπορείς! Οι 5 +1 ασκήσεις που γίνονται ακόμα και στο σαλόνι σου!

Η στάση αυτή, μόλις φτάσεις στο χαμηλότερο σημείο της παραδοσιακής κίνησης των κάμψεων, με το σώμα όσο πιο κοντά στο πάτωμα γίνεται, βοηθάει σε μια "έκρηξη" δύναμης και αντοχής. Σε βάζει στην διαδικασία να πιέσεις όλους τους μύες που λαμβάνουν μέρος στην άσκηση και είναι αποτρεπτικός τρόπος από τις μικρές... κλεψιές που μπορεί να κάνει στο εύρος της κίνησης προς τα κάτω ή στο άνοιγμα των χεριών σου. Σε οδηγεί στο να κάνεις την τέλεια κίνηση για ένα άψογο σετ κάμψεων που πραγματικά θα σε βοηθήσει να δεις αποτέλεσμα.

Κάνε 10 επαναλήψεις ανα ένα λεπτό με μάξιμουμ για την άσκηση τα 10 λεπτά. Αν τελειώσεις νωρίτερα τις επαναλήψεις από το πέρας του λεπτού τότε μπορείς να ξεκουραστείς τον υπολειπόμενο χρόνο, μέχρι την επόμενη 10αδα!

Δείτε το βίντεο με την άσκηση!

Δικέφαλα και ώμοι στα όρια! Απέκτησε τα τέλεια χέρια με μόνο μία άσκηση!