Πολλές ήταν οι διαφημίσεις που μας κέντρισαν το ενδιαφέρον μέσα στο 2013 ωστόσο κάποιες δεν ήταν και τόσο επιτυχημένες.
Η διαφήμιση για τα «Oreo» ήταν αρκετά καλή και ξεκίνησε κατά τη διάρκεια του Super Bowl , η επιτυχία του οποίου ενέπνευσε αμέτρητες άλλες εκστρατείες μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο , πολλές από τις οποίες όμως δεν ήταν τόσο επιτυχημένες. Ένα tweet του Oreo ήταν αρκετό όπως θα δείτε παρακάτω για να γίνουν 15.000 αναδημοσιεύσεις.
Τεχνολογικές εταιρείες όπως η Samsung και η Google προέβαλαν έξυπνες διαφημίσεις για την εισαγωγή νέων προϊόντων για τους καταναλωτές , ωστόσο η διαφήμιση της Samsung που θα δείτε πιο κάτω θεωρείται αποτυχημένη όπως και αυτή του BlackBerry.
Άλλη μια εταιρεία που έλαβε αρνητικές κριτικές ήταν η Chipotle με το αποτυχημένο twitter hack της, αλλά κέρδισε πολύ κολακευτικά σχόλια δυο μήνες αργότερα, για ένα βίντεο κινουμένων σχεδίων για τους κινδύνους των επεξεργασμένων τροφίμων .
Φέτος πραγματοποιήθηκε την αφθονία των επιτυχημένων προσπαθειών μάρκετινγκ, καθώς και την αφθονία των αποτυχημένων. Συλλέξαμε μερικά αξέχαστα παραδείγματα .