Προπονήσου, αλλά προπονήσου ομαδικά

Η άσκηση είναι επωφελής για την ψυχική υγεία. Έρευνες έχουν δείξει ότι μπορεί να μειώσει το άγχος, να βελτιώσει τη διάθεση και ακόμη και να μειώσει τα συμπτώματα της κατάθλιψης και του άγχους. Αλλά, μια νέα έρευνα λέει ότι η ομαδική άσκηση μπορεί να είναι ακόμα καλύτερη για την ψυχική σας ευεξία από μια σόλο προπόνηση.

 

Μια μικρή μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of the American Osteopathic Association  βρήκε ότι οι άνθρωποι που έκαναν μαθήματα γυμναστικής σε ομάδες ανέφεραν λιγότερο άγχος και περισσότερη σωματικα, συναισθηματικα και ψυχικά οφέλη για την υγεία σε σχέση από εκείνους που έκαναν γυμναστική μόνοι τους ή δεν πηγαίνουν καν γυμναστήριο.

 

Η έρευνα έγινε στο Πανεπιστήμιο της Νέας Αγγλίας και συμμετείχαν 69 άτομα στο πρώτο ή το δεύτερο έτος της ιατρικής σχολής, συνήθως ένα πολύ αγχωτικό χρονικό διάστημα. Μια ομάδα φοιτητών πραγματοποίησε τουλάχιστον τριάντα λεπτά πρακτικής γυμναστικής τύπου core, μια ομάδα ασκήθηκε κατά μόνας ή με άλλον ένα ή δύο φοιτητές επί δύο φορές την εβδομάδα. Το ένα τρίτο δεν συμμετείχε σε καμία σωματική δραστηριότητα πέρα από το περπάτημα ή την ποδηλασία για μετακίνηση.

 

Μετά από 12 εβδομάδες, οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσοι έλαβαν μέρος στην ομάδα της βασικής κατάρτισης είδαν τα καλύτερα αποτελέσματα. Η  έρευνα δείχνει ότι οι τάξεις γυμναστικής ξεπερνούν κατά πολύ την ατομική προπόνηση και φυσικά την έλλειψη άσκησης σε ότι αφορά την ψυχική υγεία.

*/