Η Μπαρσελόνα για χρόνια δεν είχε κανένα χορηγό στη φανέλα της. Σχετικά πρόσφατα αποφάσισε να βάλει για πρώτη φορά αλλά ήταν για καλό σκοπό. Έβαλε το λογότυπο της Unicef στο στήθος χωρίς κανένα οικονομικό κέρδος. Ίσα ίσα που η ισπανική ομάδα συμφώνησε να δίνει η ίδια ένα ποσοστό από τα κέρδη της στην φιλανθρωπική οργάνωση.
Κάπου εκεί οι κακές γλώσσες πήραν φωτιά και άρχισαν να πλάθουν σενάρια. Το πιο γνωστό είναι ότι οι Καταλανοί προσπαθούν να "ανοίξουν" τον δρόμο για άλλους χορηγούς με "βαριά" πορτοφόλια! Όταν όμως βγήκε η πληροφορία ότι η Μπαρσελόνα σκοπεύει να ανανεώσει τη συμφωνία της με την Unicef, οι κακές γλώσσες έσκασαν από το κακό τους!
Ίσως να μιλάμε για μια από τις τελευταίες ομάδες παγκοσμίως που παρά την τεράστια οικονομική της επιφάνεια, παραμένει << Κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα>>. Ή όπως "φωνάζουνε" και οι εξέδρες του γηπέδου της <<mes que un club>>.