Το Acura NSX είναι όνειρο ζωής για πολλούς, πόσο μάλλον η απόκτηση και οδήγηση του. Τώρα το νέο NSX που έρχεται στο δρόμο μας, αν και διαφορετικό από τα προηγούμενα, το πνεύμα της Honda είναι ακόμα ζωντανό.
Παρόλο που η παραγωγή του αργεί ακόμα, οι φανατικοί του ΝSX έχουν ξεκινήσει τα στοιχήματα για την ταχύτητα και όλες τις δυνατότητες του. Αλλά πριν το αναλύσουμε ας δούμε τα μειονεκτήματα που έχουν όλα τα αυτοκίνητα. Καταρχήν η τιμή που αν και δεν είναι ακόμα επίσημο από την Honda το Acura NSX μπορεί να ξεπεράσει τις 170.000 δολάρια και το βάζει στην κατηγορία McLaren. Δεύτερον, ακόμα και η ασφάλιση του θα είναι ακριβή. Θα είναι σχεδόν αδύνατον να κυκλοφορήσει απλά στους δρόμους χωρίς να τραβήξει την προσοχή, ακόμα και ανεπιθύμητη. Βέβαια ακόμα κι αυτό δεν θα σταματήσει πολλούς ανθρώπους να το αποκτήσουν.
Το νέο AUDI Q7 έκανε την εμφάνισή του!
Πιστό στις προσδοκίες, θα έχει κινητήρα turbo V6, διπλό συμπλέκτη εννέα ταχυτήτων, 3,5 κινητήρα 500 ίππων και ένα εξαιρετικό υβριδικό σύστημα. 60 μόλις σε 3” και τελική 191 μίλια ανά ώρα. Τρεις ηλεκτροκινητήρες, ο ένας σε σχέση με την βενζίνη για να κινεί τους πίσω τροχούς και να βοηθάει σε βασικές λειτουργίες όπως το φρένο ενώ οι άλλοι δύο μπροστά να βοηθάνε στην έλξη, την ροπή και τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου.
Μέσα στην καμπίνα, θα υπάρχει ένα μινιμαλιστικό πιλοτήριο με πινελιές πολυτέλειας για να παραμένει κομψό και αριστοκρατικό. Κυριαρχεί το δέρμα και οι στάμπες Alcantara, ψηφιακά και αναλογικά όργανα, οθόνη αφής επτά ιντσών και ηχοσύστημα εννέα ηχείων που περιλαμβάνει και subwoofer.
Στον εορτασμό της 25ης επετείου NSXPO που έγινε στο Palm Springs τον Οκτώβριο, πρωτοεμφανίστηκε το νέο NSX για μια γρήγορη βόλτα στην πίστα. Η συνολική εμπειρία για τους δύο άνδρες που το οδήγησαν, τον Peter Cunningham αρχηγό της Acura και τον μηχανικό Ted Klaus ήταν εξαιρετική. Ήταν εύκολο στην οδήγηση, με άνεση η αλλαγή ταχυτήτων, με άψογη εκτέλεση όλων των λειτουργιών όπως είπαν. Μόνο τα ελαστικά περιόρισαν λίγο την απόλυτη απόδοση του αυτοκινήτου, ειδικά όταν σταματούσαν και έστριβαν.
Τα λάστιχα είναι ήσυχα, μεγαλύτερης διάρκειας με ανώτερη απόδοση ακόμα και στην βροχή και με μεγάλη κατευθυντική σταθερότητα. Ανυπομονούμε να το απολαύσουμε και ίσως ακόμα και να το οδηγήσουμε.