Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πώς θα σας φαινόταν αν το επόμενο “αίτημα φιλίας”
θύμιζε περισσότερο μια προτροπή του στιλ “για γνωριμία και ό,τι προκύψει”; Δελεαστικό αν μη τι άλλο.
Να ξέρετε όμως πως αν η θελκτική κοπέλα που βλέπετε στη φωτογραφία έχει τόπο διαμονής τη Νέα Υόρκη, το πράγματα είναι ύποπτα. Κι αυτό γιατί σύμφωνα με τον Σουντίρ Βένκατες (που σίγουρα δε σας λέει τίποτα, όμως είναι μεγάλος επιστήμονας!), κοινωνιολόγο στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια, οι ιερόδουλες της αμερικανικής πόλης, σε ποσοστό 83%, συρρέουν στον ιστότοπο για να προσελκύσουν πελάτες.
“Υπολογίζω πως μέχρι το τέλος του 2011 το Facebook θα είναι το κυρίαρχο διαδικτυακό μέρος “ψαρέματος” πελατών”, γράφει χαρακτηριστικά στο περιοδικό “Wired” ο Βένκατες.
Μια γρήγορη αναζήτηση στον πλέον διάσημο τόπο κοινωνικής δικτύωσης θα σας πείσει.
“Παρέχω μια πλήρη ερωτική εμπειρία”, έγραφε η μία ιερόδουλη στο προφίλ της, με τη φωτογραφία να δείχνει μια νεαρή ξανθιά κοπέλα με τα εσώρουχά της και μόνο.
“Για να δεις ολόκληρη τη λίστα με τις υπηρεσίες μου, επισκέψου το σάιτ μου”, σημείωνε αλλού. Σεμνή κοπέλα, που δεν της αρέσει να περιαυτολογεί, περιγράφει αντικειμενικά τον εαυτό της. “Χυμώδης, γλυκιά, γεμάτη γοητεία, θα ανακαλύψεις πως είμαι σαγηνευτική και αισθησιακή”.
Να έχετε βέβαια υπόψη πως είναι για ακριβά γούστα, καθώς μια “ώρα πάθους” μαζί της κοστίζει 200 euro. Γι αυτούς που βολεύονται με λιγότερα υπάρχει και η προσφορά των 150 euro για μισή ώρα!
Αντίστοιχο παράδειγμα και η “Beva Langoria” (το καλλιτεχνικό της!), η οποία ως επάγγελμά της αναφέρει “ανεξάρτητη συνοδός”. “Ισπανικής καταγωγής, με μαλακό καραμελένιο δέρμα, χωρίς ταουάζ και piercing, με μακριά καστανά μαλλιά, εντυπωσιακές αναλογίες κι ένα υπέροχο χαμόγελο”.
Ο Βένκατες εξηγεί πως οι πόρνες έχουν καταφύγει στο Facebook, διότι τους εξασφαλίζει πρόσθετες απολαβές.
“Μέσω αυτού μπορούν να ελέγχουν την εικόνα τους, να καθορίζουν τις τιμές τους και να παρακάμπτουν τον νταβατζή και την τσατσά που κρατούσαν μέρος των εσόδων τους”, επισημαίνει ο κοινωνιολόγος.
Με βάση έρευνα που έκανε ο Βένκατες το 2008, το 25% των “τακτικών πελατών” ικανοποιήθηκαν από γυναίκες που προωθούνταν μέσω του Facebook.
Βέβαια δεν είναι όλες οι ιερόδουλες σύμφωνες μ’ αυτή την πρακτική. Μια 32χρονη συνοδός, που θέλησε να μείνει ανώνυμη, δήλωσε στη “Daily News”: “Το Facebook είναι ένας τόπος όπου οι έφηβοι κάνουν φίλους, παίζουν παιχνίδια, γνωρίζουν καινούργιο κόσμο. Δεν είναι για να ψάχνει τρόπο ο κάθε χαμένος (σ.σ. επιεικής μετάφραση) να ικανοποιήσει τις ορμές του”.