Η Maserati της περασμένης χρονιάς έβγαλε το πρώτο SUV στην εκατονταετή ιστορία της μάρκας, το Levante. Τα πρωτότυπα δοκιμάστηκαν στους παγωμένους δρόμους της Σουηδίας και στην αχανή έρημο της Νοτίου Αφρικής. Επιβίωσε στην άμμο, στη βρωμιά, στον πάγο και στο χιόνι. Το 2017 ήταν το αυτοκίνητο με τις υψηλότερες πωλήσεις της εταιρείας.
Και είναι πανέμορφο, ιδίως εσωτερικά!
Το 2018 φέρνει την κυκλοφορία δύο νέων trims, του GranLusso και του GranSport. Τα ονόματα ωστόσο δεν μπορούν να σε προϊδεάσουν για την εμπειρία σχεδίασης: το Lusso έχει μια πολυτελή απόχρωση καφέ (καμηλό) και μαύρου, ενώ το Sport επιστρέφει πίσω στην ιστορία του αγωνιστικού αυτοκινήτου της Maserati, με κυρίαρχες πινελιές στα λογότυπα και στα φρένα, καθώς και ως ευρύτερες ζάντες.
“Έχουμε μια ισχυρή κληρονομιά, μια ισχυρή πολιτιστική παράδοση», λέει από την Modena. Είμαστε Ιταλοί, είμαστε Maserati, γνωρίζουμε ποιοι είμαστε”, δηλώνει ο Giovanni Ribotta, επικεφαλής της εταιρίας και εξωτερικός σχεδιαστή της μάρκας.
“Κομψότητα, sport χαρακτήρας και λειτουργικότητα” είναι οι τρεις λέξεις κλειδιά για τη Maserati. Το Levante προσφέρει κορυφαίες παροχές όπως κλιματισμό διπλής ζώνης, είσοδο χωρίς κλειδί, πολλαπλές ηλεκτρικές πρίζες, σύστημα ελέγχου ταχύτητας, ενώ το μεγαλύτερο μέρος της πόρτας στην κατηγορία του και καθίσματα που μπορούν να μετακινούνται με 12 διαφορετικούς τρόπους, μέσω μικροσκοπικών τρυπών στο δέρμα, που δροσίζουν τον οδηγό και τον αφήνουν να ξεγνοιάσει!
Στη συνέχεια, υπάρχουν και τα special extras που κάνουν τη διαφορά!. Η Maserati συνεργάστηκε με το ιταλικό εργοστάσιο πολυτελείας, Ernenegildo Zegna, για το GranLusso, το οποίο διαθέτει μετάξι Zegna στα καλύμματα των καθισμάτων του αυτοκινήτου, στα πάνελ των θυρών, στην επένδυση οροφής, στο φωτισμό οροφής και στην ηλιοπροστασία.
Το μαλακό δέρμα είναι ένα σημαντικό στοιχείο πολυτελείας των εσωτερικών χώρων, από το δερμάτινο τιμόνι έως την επένδυση γύρω από το αναλογικό ρολόι Old World στο ταμπλό.
Παρ’ότι με τη Maserati μπορείτε να κάνετε ό,τι χρωματικό συνδυασμό θέλετε, από 13 εξωτερικά χρώματα μέχρι 26 εσωτερικούς συνδυασμούς, η εταιρία έχει μερικές προτάσεις βάση παράδοσης και εμπειρίας. “Το μαύρο πηγαίνει με τα πάντα, το καφέ είναι σύμφυτο της πολυτέλειας και το κόκκινο είναι η υπογραφή μιας sport επιλογής”.