Skip to main content

Έναν μοναδικό τρόπο ώστε να διαφημίσουν τον τελικό του Champions League βρήκαν οι υπεύθυνοι marketing της Heineken.

 

Η όλη υπόθεση εκτυλίσσεται σε ένα κατάστημα επίπλων, όταν ο πωλητής υπόσχεται δύο εισιτήρια για τον τελικό του Champions League στον άνδρα του ζευγαριού, με προϋπόθεση να πείσει τη σύντροφό του να αγοράσουν δύο πλαστικές καρέκλες που θυμίζουν… εξέδρα. Ένας εξ αυτών τα κατάφερε και δεν βγήκε χαμένος…

Δείτε περισσότερα

Σνόμπαραν την απονομή οι Μουρίνιο και Ρονάλντο!