Skip to main content

Το Instagram υπάρχει στις ζωές μας εδώ και πολύ καιρό, αλλά πρόσφατα – από τότε που κυκλοφόρησε το Instagram Stories, το μέσο στην πραγματικότητα έχει αποσυρθεί ως ένας τρόπος για τα ανεξάρτητα δημιουργικά και εμπορικά σήματα να συμπληρώνουν το χαρτοφυλάκιο σχεδιασμού τους και να δημιουργούν το ακροατήριό τους.

 

Οι σχεδιαστές παντού πειραματίζονται με την τροφή τους, ανακαλύπτοντας νέες χρήσεις σχεδόν καθημερινά. Ένας creative του οποίου ο λογαριασμός Instagram έχει προσελκύσει την παγκόσμια προσοχή των μέσων ενημέρωσης είναι ο Pablo Rochat, καλλιτεχνικός διευθυντής και σχεδιαστής, και πρώην διευθυντής του Creative Lab στο Tinder.

 

Στο πρόσφατο φεστιβάλ D & AD, η ομιλία Lo-FI High-Fun του Rochat διερεύνησε τον τρόπο με τον οποίο δημιουργείται ένα παιχνιδιάρικο και χιουμοριστικό κοινωνικό περιεχόμενο και πώς χρησιμοποιεί το Instagram για να δημιουργήσει θετική προσοχή στα σήματα και να δημιουργήσει ένα χαμόγελο στους οπαδούς του.

 

Σε αυτή την αποκλειστική συνέντευξη που γυρίστηκε στο φεστιβάλ, ο δημιουργός του Instagram, Kay Hsu, ρωτάει τον Rochat για τη δημιουργική του διαδικασία, από την απεριόριστη προσπάθειά του να δημιουργήσει για νέες μορφές τον τρόπο με τον οποίο εργάζεται μέσα στους περιορισμούς κάθε πλατφόρμας.