Πότε πρέπει να αλλάξετε τα δισκόφρενα του αυτοκινήτου σας;

0
3518

Ο περισσότερος κόσμος συχνά δε δίνει την απαραίτητη σημασία στη συντήρηση των φρένων του αυτοκινήτου, κάτι που μπορεί να μετανιώσει μακροπρόθεσμα. Θα μπορούσατε κι εσείς οι ίδιοι να καταλάβετε εάν τα δισκόφρενά σας χρειάζονται αλλαγή. 

Πως όμως;

Κατά την επιθεώρηση του δίσκου του φρένου και τις δισκόπλακες υπάρχουν πολλά στοιχεία που θα πρέπει να εξετάσετε και να εξασφαλίσετε ότι λειτουργούν σωστά.

Επιπλέον, καλό είναι να γνωρίζετε ότι τα φρένα πρέπει να ελέγχονται τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο και σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε το όχημά σας συχνότερα από το μέσο οδηγό, καλό θα ήταν να γίνεται συχνότερα ο έλεγχος.

Αφιέρωμα! Τα 25 πιο στυλάτα αυτοκίνητα όλων των εποχών!

Πριν κάνετε οτιδήποτε, εξετάστε το δίσκο σας.

Για αρχή, αφήστε τα φρένα να κρυώσουν για να αποφύγετε το κάψιμο των χεριών σας. Όταν οδηγείτε, τα φρένα μπορεί να ανεβάσουν υψηλή θερμοκρασία, γι αυτό καλύτερα να μη το δοκιμάσετε μετά από οδήγηση. Ιδανικά, μπορείτε να κάνετε τον έλεγχο νωρίς το πρωί ή μετά από 2-3 ώρες αφότου έχετε σβήσει τη μηχανή του αυτοκινήτου.

– Αν παρατηρήσετε ότι ο δίσκος του φρένου είναι σχετικά “λαμπερός” και με κάποιες μικρές ράχες, τότε δε θα πρέπει να ανησυχείτε. 

– Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να εξετάσετε το δίσκο για πιθανές εγκοπές ή κηλίδες που μπορεί να εμφανίζονται πάνω στον δίσκο του φρένου. Σε αυτή την περίπτωση, θα χρειαστεί αλλαγή το δισκόφρενο, προκειμένου να εξασφαλίσετε την ασφαλή οδήγηση

– Έπειτα, πρέπει να κάνετε επιθεώρηση στα τακάκια των φρένων.

Τα περισσότερα τακάκια φρένων που είναι καινούργια έχουν περίπου 9 – 12 mm ορατό υλικό τριβής. Όσο το υλικό που είναι ορατό είναι μεγαλύτερο των 3 mm, δεν έχετε να ανησυχείτε για τίποτα. 

 – Επιπλέον, θα πρέπει να εντοπίσετε εάν υπάρχουν διαφορές στην όψη της κάθε ρόδας, επομένως βεβαιωθείτε ότι ελέγξατε και τις δύο πλευρές τους.

 Αν το ορατό υλικό που προαναφέρθηκε είναι 3mm (ή λιγότερα mm), τότε θα χρειαστείτε αλλαγή στα τακάκια των φρένων σας. 

 – Φροντίστε η αλλαγή να γίνει σε όλους τους τροχούς και όχι μόνο σε έναν.

Για τους λάτρεις της Audi! Το πιο δυνατό ΤΤ που βγήκε ποτέ!