Το 108 είναι το νέο επεισόδιο στη σειρά « Peugeot, Citroen, Toyota», που όσο ίδιο είναι κάθε νέο μοντέλο με τα παλιά τόσο πιο διαφορετικό φαίνεται όταν να αρχίσεις να παρατηρείς τις λεπτομέρειες. Το C1 είναι το σικάτο της τριάδας, το Aygo είναι, θεωρητικά, το πιο επιθετικό και το 108 πρέπει και είναι όντως το πιο πολυτελές και στιβαρό.
Δείτε επίσης:
Η Σοφία Βεργκάρα δεν κάνει βίντεο που διαρρέουν
8 mirrorless φωτογραφικές μηχανές κάτω από 500 ευρώ
Σε σχέση με το 107 που αντικαθιστά αλλά και τα Aygo και C1 είναι αρκετά αναβαθμισμένο στο εσωτερικό και έχει αρκετά στοιχεία πολυτέλειας. Αυτά το βάζουν δίπλα με το Volkswagen UP. Είναι σαφέστατα καλαίσθητο και δεν απογοητεύει ιδιοκτήτη που θέλει ένα σαλόνι με στιβαρότητα.
Δεν πρέπει να παραλείπεται ότι πρόκειται για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης και δεν είναι σχεδιασμένο για προσπεράσεις σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους. Με αυτό ως δεδομένο, και με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων κάτω από το καπό, το Peugeot 107 είναι μία ευκίνητη και αξιόπιστη επιλογή για αρκετές κατηγορίες αγοραστών.
Η πιο αισθητή βελτίωση είναι στην ποιότητα κύλισης και στο θόρυβο του τρίλιτρου κινητήρα. Το 108 θα ακουστεί αν το πιέσεις σε μια προσπέραση αλλά σε συνθήκες πόλης είναι αθόρυβο και πολιτισμένο. Σε αυτό συμβάλλει και η ανάρτηση που απορροφά όλες τις λακκούβες και κάνει την κίνηση στην πόλη ευχαρίστηση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και στους επαρχιακούς δρόμους το 108 κινείται με άνεση και παραμένει επίπεδο σε απότομες στροφές χάρη σε μια πιο σφιχτή σχεδίαση της ανάρτησης.
Η Peugeot έχει δώσει μεγάλη έμφαση στο εσωτερικό προσφέροντας πέντε διαφορετικές ταπετσαρίες και έξι συνδυασμούς χρωμάτων – γραφικών για το εσωτερικό και το εξωτερικό. Υπάρχει ακόμα και η επιλογή διχρωμίας, ένα χρώμα στο πάνω μισό και κάποιο άλλο στο κάτω, ενώ προσφέρονται 8 χρώματα συνολικά. Παράλληλα υπάρχει η δυνατότητα πτυσσόμενης υφασμάτινης οροφής στο μοντέλο “Top”.
Όλα αυτά κάνουν το Peugeot 108 μια πολύ αξιόπιστη λύση για την κίνηση εντός πόλεως αλλά και το περιστασιακό ταξίδι στην επαρχία.