Για να φτιαχτεί ένα λογότυπο μιας εταιρίας χρειάζεται αρχικά αρκετή σκέψη. Το λογότυπο πρέπει να αντιπροσωπεύει την εταιρία και θα πρέπει να “σημαίνει” κάτι ή να θυμίζει κάτι. Πάμε λοιπόν να δούεμ μερικά γνωστά λογότυπα και γιατί έχουν την μορφή που ξέρουμε:
BMW – Η εταιρεία έχει παρελθόν στην αεροναυπηγική βιομηχανία και έτσι το logo παραμένει πιστό στην ιστορία της. Εξ ου και η προπέλα εν κινήσει που σχηματίζεται με τα δύο λευκά τρίγωνα ενώ τα δύο μπλε τρίγωνα συμβολίζουν τον ουρανό
Vaio – Το V και το Α στο συγκεκριμένο logo έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να μοιάζει με αναλογικό σήμα και το ΙΟ σχεδιάστηκε με τον συγκεκριμένο τρόπο ώστε να θυμίζει τους αριθμούς 1 και 0 ώστε να «αντιπροσωπεύει» το ψηφιακό σήμα.
FedEx – Η εταιρεία έχει κρύψει στο logo της ένα βέλος που σχηματίζεται στο κενό που δημιουργείται μεταξύ του Ε και του x και κατά τον δημιουργό συμβολίζει τη διαρκή κινητικότητα της εταιρείας και και την ταχύτητα παράδοσης.
Μάθε πώς θα προστατέψεις το laptop σου!
Amazon – Το κίτρινο βέλος που υπογραμμίζει τα γράμματα από το a έως το z θέλει να συμβολίσει την μεγάλη ποικιλία προϊόντων που προσφέρει η εταιρεία αφού αυτά είναι το πρώτο και το τελευταίο γράμμα στην αγγλική αλφάβητο. Το βέλος όμως σχηματίζει και ένα χαμόγελο που κατά πολλούς αποτελεί το χαμόγελο στο πρόσωπο ενός ικανοποιημένου πελάτη.
Gillette – Το G και i φαίνεται σαν να είναι…κομμένα. Τα σημεία αυτά θέλουν να συμβολίσουν την ακρίβεια με την οποία ξυρίζει ένα ξυραφάκι της εταιρείας αλλά και το πόσο κοφτερά είναι.
Toblerone – Η μάρκα Toblerone «κατάγεται» από τη Βέρνη της Ελβετίας που είναι επίσης γνωστή ως η πόλη των αρκούδων. Η αρκούδα λοιπόν εντοπίζεται και στο βουνό που υπάρχει πάνω από τη λέξη Toblerone .
Χμμ..ενδιαφέρον!