Ο Αλέξανδρος Αρνόλδος Κωνσταντίνος Ισσιγόνης (ή Ισιγώνης) γεννιέται στις 18 Νοεμβρίου 1906 στη Σμύρνη της Μικράς Ασίας με το μηχανικό δαιμόνιο να κυλά στις φλέβες του. Τόσο ο πατέρας όσο και ο παππούς του ήταν μηχανικοί: ο παππούς του είχε εργαστεί στη βρετανική κατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου μεταξύ Σμύρνης-Αϊδινίου (κάτι που του εξασφάλισε τη βρετανική υπηκοότητα) και ο πατέρας του ήταν ιδιοκτήτης μονάδας παραγωγής λεβήτων. Όσο για τη μητέρα του, Χίλντα Πρόκοπ, ήταν βαυαρικής καταγωγής, κόρη γνωστού και ευκατάστατου ζυθοποιού.
Σταθμός στην παιδική του ηλικία ήταν η Μικρασιατική Καταστροφή του 1922: λίγο πριν από την καταστροφή της Σμύρνης, όντας βρετανοί υπήκοοι, μεταφέρονται από τις βρετανικές αρχές στη Μάλτα. Εκεί θα φύγει από τη ζωή λίγο αργότερα ο πατέρας του, αναγκάζοντας τη μητέρα να πάρει τη μεγάλη απόφαση να μετακομίσουν μόνιμα στην Αγγλία (1923).
Ήταν δεν ήταν 16 ετών λοιπόν όταν πήγε στην Αγγλία και δύο χρόνια αργότερα, ολοκληρώνοντας το σχολείο, η μητέρα τού έκανε το δώρο που θα άλλαζε τη ζωή του: το πρώτο του αυτοκίνητο! Ένα σωστό σαραβαλάκι δηλαδή με το οποίο ο Άλεκ θα οργώσει την Ευρώπη το 1925, αντιμετωπίζοντας ωστόσο «μια ατέλειωτη σειρά μηχανικών προβλημάτων», όπως θα πει αργότερα. Ο νεαρός αναγκάζεται να επιδιορθώνει το αμάξι στον δρόμο όπως μπορούσε, με τις μηχανοκίνητες αυτές περιπέτειες να πεισμώνουν τον Άλεκ: θα επέστρεφε στην Αγγλία και θα σπούδαζε μηχανικός για να φτιάχνει καλύτερα οδηγικά μηχανήματα!
Με το πτυχίο του μηχανικού ανά χείρας, ο Ισιγκόνις πιάνει δουλειά ως μηχανικός στην Humber (1934), όπου αναλαμβάνει πόστο στο τμήμα αναρτήσεων. Λάτρης της ταχύτητας, ήθελε να φτιάξει το δικό του αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο δουλεύει στα ρεπό του με τον κολλητό του φίλο. Και τα καταφέρνουν! Το χειροποίητο αγωνιστικό του Ισιγκόνις πήρε μέρος σε πολλούς αγώνες ταχύτητας.
Σειρά είχε κατόπιν η Morris Motor Company (1936), όπου συνέχισε να δουλεύει στις αναρτήσεις, δημιουργώντας καινοτόμες αναρτήσεις για το δημοφιλές μοντέλο Morris 10!
Από το 1942 αναλαμβάνει πρωταγωνιστικό ρόλο σε ένα ολοκαίνουριο σχέδιο για μοντέλο παραγωγής: η δημιουργική ομάδα απαρτιζόταν αποκλειστικά από τον ίδιο και δυο τεχνικούς. Με κωδικό όνομα «Κουνούπι», ο Ισιγκόνις δουλεύει πυρετωδώς τα επόμενα 6 χρόνια και καταλήγει στο μοντέλο Morris Minor (1948), τη μεγάλη του αγάπη και το καμάρι της πένας του (αυτό το αμάξι το αγαπούσε περισσότερο ακόμα και από το Mini)!
Παρά την τρελή επιτυχία του «Κουνουπιού» (μέσα σε 11 χρόνια είχε αγγίξει το 1 εκατομμύριο πωλήσεις!), το μεγάλο στοίχημα για τη Morris ήταν η κατασκευή του ιδανικού μικρού αυτοκινήτου, ο επόμενος σταθμός της δουλειάς του γνωστού πια μηχανικού.
Ο Ισιγκόνις σχεδίασε το βασικό περίγραμμα του μίνι με μολύβι πάνω σε ένα τραπεζομάντιλο. Το απόρρητο σχέδιο, με κωδική ονομασία «ADO 15» (αρχικά του Austin Design Office – Project 15), ήταν πελώρια πρόκληση, καθώς έπρεπε να στοιβάξει τέσσερις επιβάτες σε χώρους μικροσκοπικούς, με το 80% των διαστάσεων να είναι έτσι αφιερωμένο στους επιβάτες και τα μπαγκάζια τους. Κάτι που άφηνε μόλις το 20% για όλα τα άλλα: μηχανή, ντεπόζιτο, τροχούς και όλα τα άλλα μηχανικά μέρη!
Με καινοτόμα ανάρτηση, απίστευτο χειρισμό για την εποχή και σχεδιασμό για βραβείο (παρά την έλλειψη ραδιοφώνου, αφού ο Ισιγκόνις θεωρούσε πως η μουσική αποσπούσε την προσοχή του οδηγού, όχι όμως και το τασάκι, μανιώδης καπνιστής εξάλλου και ο ίδιος), τα πρώτα πρωτότυπα του Mini παρουσιάστηκαν τον Οκτώβριο του 1957. Το επαναστατικό μικρό κυκλοφόρησε επισήμως στις 26 Αυγούστου 1959 ως Mini Classic, ταυτοχρόνως μάλιστα σε όλες τις χώρες που εκπροσωπούνταν η BMC.
Τι θα μπορούσε να κάνει το θρυλικό Mini των 41 ετών συνεχούς παραγωγής (μέχρι το 2000) ακόμα δημοφιλέστερο; Μα η συνεργασία με τον Τζον Κούπερ, τον λαμπρό κατασκευαστή της Formula 1, για την παραγωγή της αγωνιστικής εκδοχής του Mini, Mini Cooper πια.
To 1961, o Ισιγκόνις, από τη θέση του τεχνικού διευθυντή της BMC πια, παρουσιάζει το νέο του δημιούργημα, το Morris 1100 (ή Austin 1100), σε συνεργασία με τον επίσης θρυλικό σχεδιαστή της Ferrari, Σέρτζιο Πινινφαρίνα.
Γνωστός πια στα πέρατα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας με το παρατσούκλι «Έλληνας Θεός», ήταν από το 1967 μέλος της Ακαδημίας Επιστημών της Βρετανίας.
Το 1969 στέφθηκε ιππότης από τη βασίλισσα Ελισάβετ, με το «σερ» να προηγείται πια του ονόματός του.
Ο Άλεκ Ισιγκόνις έφυγε από τη ζωή στις 2 Οκτωβρίου 1988 ως ο δημιουργός των τριών από τα πέντε βρετανικά αυτοκίνητα με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ιστορία: των Morris Minor, Austin 1100 και του Mini Classic φυσικά.