Skip to main content

To Netflix, έχει καταφέρει σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα, να αναδιαμορφώσει σε μεγάλο βαθμό το τηλεοπτικό τοπίο. Τώρα, απ’ότι φαίνεται, στρέφει την προσοχή του στον κινηματογράφο. Σύμφωνα με The L.A. Times, η υπηρεσία streaming διερευνά την πιθανότητα αγοράς κινηματογραφικών αιθουσών σε Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες, προκειμένου να αυξήσει τις πιθανότητες βράβευσης των ταινιών που προβάλλει.

 

Οι περιορισμένες κινηματογραφικές κυκλοφορίες που έδωσαν οι ταινίες Netflix, όπως το Mudbound και το Okja, έφεραν την εταιρεία streaming σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς κινηματογραφιστές. Ο Steven Spielberg θεωρεί ότι οι κυκλοφορίες του Netflix είναι παρόμοιες με τις τηλεοπτικές ταινίες και είπε ότι δεν πιστεύει ότι οι ταινίες που απονέμονται σε δυο θέατρα για λιγότερο από μια εβδομάδα θα πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις για την απονομήτου βραβείου Οσκαρ. Δεν είναι μόνος – ο Christopher Nolan εξέφρασε επίσης παρόμοια συναισθήματα. Εν τω μεταξύ, το Netflix βρίσκεται σε διαμάχη με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, λόγω ενός κανόνα του φεστιβάλ που θέλει τις ταινίες του φεστιβάλ επιλέξιμες για κυκλοφορία στη Γαλλία.

 

Καθώς το Netflix επιμένει ότι οι ταινίες του ξεκινούν την ίδια μέρα με την κυκλοφορία τους στις αίθουσες τους, η εταιρεία αγωνίζεται να πάρει τις αίθουσες για να μπορεί να κινηθεί όπως σχεδιάζει. Αγοράζοντας τα σινεμά, το Netflix θα είναι σε θέση να εξασφαλίσει theatrical runs, ενισχύοντας τις πιθανότητες για βραβεία.

 

Φυσικά είναι αρκετά αμφίβολο το εάν κάποιος θεατής θα προτιμήσει να πληρώσει για να δει μια ταινία του Netflixe σε αίθουσα ενώ μπορεί να την απολαύσει σπίτι του, στον καναπέ του ξεκούραστα και οικονομικά…!