Skip to main content

Η εφαρμογή Snapchat κάνει προσπάθειες να εξουδετερώσει τους ανταγωνιστές της και να μπει στη βιομηχανία του on line retail.

Σύντομα το Snapchat μπορεί να κινείται πέρα ​​από τα social media και να κάνει online αγορές με μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να σαρώσουν, να εντοπίσουν και να αγοράσουν ένα αντικείμενο απλά χρησιμοποιώντας τη φωτογραφική μηχανή του smartphone τους.

 

Ο μηχανισμός “Visual Search” – που εντοπίστηκε πρώτα από έναν ερευνητή εφαρμογών στον κώδικα της εφαρμογής Android του Snapchat – θα μπορεί να συνδέει τους χρήστες με τις λίστες του Amazon απευθείας μέσω της εφαρμογής.

 

Αυτό το χαρακτηριστικό θα λειτουργήσει καθώς θα αποστέλλονται δεδομένα στο Amazon, στο Shazam και άλλους συνεργαζόμενες εφαρμογές, επιτρέποντας στο Snapchat να κάνει πιθανώς μια περικοπή των κερδών από οποιαδήποτε αγορά.

 

Σε μια προσπάθεια να παραμείνει ένα βήμα μπροστά από τους αντιπάλους του, το Snapchat έχει πρωτοπορήσει σε νέες λειτουργίες για την εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως τα αυτοκαταστροφικά μηνύματα, οι δυνατότητες επαυξημένης πραγματικότητας και το format “Story”.

Παρόμοιες εκδόσεις αυτών των λειτουργιών έχουν επιλεχθεί ώστε να λαμβάνονται από τους αντιπάλους του Snapchat, με το Facebook να αναπτύσσει πολλές από τις λειτουργίες στις σταθερές υπηρεσίες και εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων.

 

Νωρίτερα φέτος, ο διευθύνων σύμβουλος του Snapchat, Evan Spiegel, μίλησε για τους ισχυρισμούς ότι το Facebook έχει αντιγράψει συστηματικά τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά της εφαρμογής, λέγοντας ότι θα επιθυμούσε ο γίγαντας του διαδικτύου να αντιγράφει επίσης τις αξίες της επιχείρησής του.

 

snapchat.jpg

 

 

Αναφερόμενος στο σκάνδαλο για τα δεδομένα αναφορικά με το Facebook, στο οποίο οι πληροφορίες προσωπικού χαρακτήρα των 87 εκατομμυρίων χρηστών αξιοποιήθηκαν από τρίτους για σκοπούς πολιτικής προβολής, ο Spiegel δήλωσε: “Θα εκτιμούσαμε πραγματικά εάν αντέγραφαν επίσης τις πρακτικές προστασίας των δεδομένων μας”.

 

Παράλληλα, το Snapchat αποκαλύπτει το Lens Explorer, ένα σημαντικό νέο χαρακτηριστικό που επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν χιλιάδες φακούς επαυξημένης πραγματικότητας που έχουν κατασκευαστεί από τους ανθρώπους μέσω της εφαρμογής Lens Studio που ξεκίνησε πέρυσι. Η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων ισχυρίζεται ότι έχει “την πιο εμπλεκόμενη και δημιουργική πλατφόρμα AR στον κόσμο”, με περισσότερους από 70 εκατομμύρια χρήστες Snapchat να ασχολούνται καθημερινά με αυτούς.

 

“Είμαστε ενθουσιασμένοι από την πίστη, τη δημιουργικότητα και την ποικιλία των εμπειριών που βλέπουμε από την κοινότητα του Lens Studio μέχρι σήμερα και είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην πλατφόρμα, καθιστώντας την AR δημιουργία προσιτή σε όλους και φέρνοντας όλο και πιο διαφορετικές εμπειρίες σε Snapchatters “, δήλωσε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας.