Παλιά διαφήμιση μεν αλλά επειδή η Γερμανία είναι και επίκαιρη δύναμη για τη χώρα μας, την θυμηθήκαμε και γελάσαμε όπως την πρώτη φορά που την είδαμε. Ο νεαρός λοιπόν δεν μιλάει καλά αγγλικά και έτσι δεν καταλαβαίνει το σήμα επείγουσας ανάγκης που δίνεται από το πλοίο που εκείνη τη στιγμή βυθίζεται. Οι αντιδράσεις του και η απάντηση επικές. Φυσικά η διαφήμιση πραγματεύεται κέντρα ξένων γλωσσών και συγκεκριμένα αγγλικών στη Γερμανία, ονόματι «Berlitz». Πόσο πιο κόντρα να την έφτιαχναν τη διαφίμηση;
Στο τέλος, μπέρδεψε το "sinking" ο άνθρωπος…