Η Airbnb έχει μια πολυβραβευμένη ταυτότητα μάρκας, αλλά ποτέ δεν έφτασε σε μια γραμματοσειρά που έμοιαζε αρκετά σωστά. Μέχρι τώρα. Η εταιρεία κυκλοφόρησε το Cereb της Airbnb, ένα γραμματοσειρά τύπου sans-serif που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα touchpoints, από διαφημιστικές πινακίδες μέχρι την εφαρμογή της.
Το Airbnb Cereal είναι διαθέσιμηο σε έξι μεγέθη/μορφές: light, book, medium, bold, extra bold και μαύρο. Εξακολουθεί να ασκεί ένα βαθύτερο x ύψος από το προηγούμενο κύριο τύπωμα της εταιρείας και ανοίγματα που συρρικνώνονται με βάση το βάρος του χρησιμοποιούμενου τύπου.
Η Airbnb συνεργάστηκε με την εταιρία Dalton Maag για το σχεδιασμό. “Ως εταιρεία που σχεδιάζει online και offline εμπειρίες, είδαμε μια ξεκάθαρη ευκαιρία να δημιουργήσουμε ένα ξεχωριστό γραμματοσειρά που να μπορεί να φέρει το βάρος και των δύο – να πετάξει από την οθόνη σε ένα περιοδικό”, λέει η Airbnb.
“Χρειαζόταν να σχεδιάσουμε μια γραμματοσειρά που να συνδυάζει χαρακτήρα, λειτουργία και κλίμακα.
Σε μια συνέντευξη στο blog του Airbnb, ο Karri Saarinen εξηγεί πώς αρχικά πειραματίστηκαν με γραμματοσειρές συστήματος βελτιστοποιημένες στην οθόνη, αλλά δεν μπόρεσαν να βρουν ένα με σχεδιαστική γλώσσα της Airbnb και αυτό θα λειτουργούσε σε εκτυπωτικές και ψηφιακές πλατφόρμες.
Όταν ήρθε η ώρα να ασχοληθούμε με την ονομασία της γραμματοσειράς, ο Derek Chan δήλωσε ότι αναζητούν κάτι “παιχνιδιάρικο, ανοιχτό και απλό … με ένα άγγιγμα”. Μια καταπληκτική ιστορία από τα χρόνια της ιστορίας της εταιρείας παρείχε την τέλεια λύση.
Οι ιδρυτές Brian Chesky και Joe Gebbia, σε τεράστιες ποσότητες χρεών με μια περιοχή που κανείς δεν επισκέπτεται, ξεκίνησαν ένα promo last demo που τους είδε να στέλνουν αυτοσυναρμολογημένα κιβώτια δημητριακών (Obama Os ‘και Cap’n McCain) στους φιλοξενούντες του Airbnb και στα μέλη του Τύπου. Ο Τύπος τα έφαγε, κυριολεκτικά και μεταφορικά, και αυτό αποτέλεσε σημείο καμπής για την Airbnb.
Η γραμματοσειρά ακολουθεί μια τάση για brands ώστε να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στο μοναδικό σχεδιασμό τύπου.
Το Airbnb Cereal εντάσσεται στις πωλήσεις του YouTube Sans, της IBM Plex και της TCCC Unity της Coca-Cola στη συλλογή γραμματοσειρών με βάση το brand.