Η διαφημιστική εταιρία J Walter Thompson του Λονδίνου δημιούργησε μια αφίσα-γροθιά που αναδεικνύει τη σχέση μεταξύ των ποδοσφαιρικών αγώνων και των επιπτώσεων της ενδοοικογενειακής βίας.
Η εν λόγω αντιδραστική εκστρατεία για το Εθνικό Κέντρο για την Οικιακή Βία- National Centre for Domestic Violence ξεκίνησε καθώς το Παγκόσμιο Κύπελλο “έτρεχε”. Δείχνει εικόνες εθνικών σημαιών που αποτυπώνονται στα πρόσωπα των γυναικών στο αίμα.
Η αφίσα της Αγγλίας, για παράδειγμα, απεικονίζει το αίμα που τρέχει από τη μύτη μιας γυναίκας, σχηματίζοντας τη σημαία του St George’s στο πρόσωπο της. Άλλες εκτελέσεις των έργων θα απομακρυνθούν από τις σημαίες της Ιαπωνίας και της Ελβετίας.
Το έργο προέρχεται από τη διορατικότητα ότι οι αναφορές οικιακής βίας αυξάνουν κατά 26% όταν η Αγγλία παίζει και το 38% όταν η Αγγλία χάσει.
“Καθώς οι οπαδοί σε όλο τον κόσμο παρακολουθούν κάθε παιχνίδι με αγωνία, αγωνιούν με άλλο τρόπο οι σύντροφοι αυτών των οπαδών”, δήλωσε ο Jo Wallace, δημιουργικός διευθυντής της JWT. “Η λιγότερο γνωστή πτυχή του ποδοσφαίρου επικοινωνείται σαφώς με αυτή την αρκετά δημιουργική και αντιδραστική καμπάνιο, The Not-So-Beautiful Game”.
“Η ομάδα είδε αυτά τα στατιστικά στοιχεία και δημιούργησε αμέσως αυτό το εξαίρετο έργο για να βοηθήσει να φτάσει και να υποστηρίξει τα θύματα της οικιακής βίας κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, όταν βρίσκονται σε ιδιαίτερο κίνδυνο”.
Η εκστρατεία θα διεξαχθεί σε όλες τις ημέρες αγώνων Αγγλίας, Ελβετίας και Ιαπωνίας μέχρι το τέλος του Παγκοσμίου Κυπέλλου.