Με τη δύναμη του θεσμού του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2014 FIFA World Cup™, η Coca–Cola μας φέρνει πιο κοντά, δίνοντάς μας ακόμη έναν λόγο να Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο Αύριο!
Αθήνα, Μάιος 2014: Μια από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες καμπάνιες της Coca–Cola, είναι η χορηγία του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2014 FIFA World Cup™ που θα διεξαχθεί στη Βραζιλία. Η Coca–Cola χορηγεί για ακόμη μια φορά το FIFA World Cup™ με στόχο να φέρει την παγκόσμια αυτή ποδοσφαιρική διοργάνωση, το βραζιλιάνικο ρυθμό και το εορταστικό πνεύμα πιο κοντά σε όλους. Η Coca-Cola θα φέρει το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου πιο κοντά στους φιλάθλους όλου του κόσμου, μεταφέροντάς τους τον παλμό των αγώνων και δίνοντας σε όλους τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στην πιο σημαντική αθλητική διοργάνωση της χρονιάς. Τους προσκαλεί, λοιπόν, στο γήπεδο της Βραζιλίας, παίρνοντας μέρος στην τεράστια σημαία της χαράς, αλλά και με το να γίνουν όλοι μια φωνή, τραγουδώντας τον πιο χαρούμενο ποδοσφαιρικό ύμνο. Γιατί το φετινό κύπελλο ανήκει σε όλους.
Μια από τις πιο εντυπωσιακές ενέργειες στο πλαίσιο της χορηγίας της Coca–Cola για το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, είναι η δημιουργία του Happiness Flag, του μεγαλύτερου φωτομωσαϊκού με πρόσωπα και μηνύματα χαράς οπαδών από όλο τον κόσμο. Η Coca–Cola, προσκαλεί όλους τους φιλάθλους να γίνουν μέρος της σημαίας της χαράς, ανεβάζοντας έως και τις 12 Μαΐου τη φωτογραφία τους στο http://fwc2014.coca–cola.gr. H Happiness Flag, η μεγαλύτερη παγκόσμια σημαία με πρόσωπα και μηνύματα όλων των εθνικοτήτων που έχει γίνει ποτέ, θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο γήπεδο, πριν από τον πρώτο αγώνα του 2014 FIFA World Cup™, στο Σάο Πάολο, στις 12 Ιουνίου.
Επίσης, η Coca–Cola δημιούργησε τον δικό της επίσημο τραγούδι για το 2014 FIFA World Cup™, με έναν τίτλο αλλά και στίχους που αποδεικνύουν ότι το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο ανήκει σε όλους! Το ‘The World Is Ours’ δημιουργήθηκε από τα vocals του Βραζιλιάνου καλλιτέχνη David Correy και τους ήχους των Monobloco – μιας τοπικής street μπάντας. Η σύνθεση του ύμνου έγινε με τη βοήθεια όλων, καθώς ο Correy ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο για την εκτέλεση του ύμνου, ενώ παράλληλα ενθάρρυνε τους εγχώριους καλλιτέχνες να συμμετάσχουν σε αυτόν, δίνοντας έτσι μια πραγματικά παγκόσμια υπόσταση στο κομμάτι.
Η The Coca–Cola Company διατηρεί μια μακρόχρονη σχέση με τη FIFA, η οποία ξεκινάει από το 1974, ενώ είναι επίσημος χορηγός του FIFA World Cup™ από το 1978.
Εταιρικό προφίλ The Coca-Cola Company
Η The Coca-Cola Company είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500 εμπορικά σήματα και περισσότερα από 3.500 προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (ανθρακούχων ποτών, χυμών και φρουτοποτών, εμφιαλωμένου νερού, καθώς και έτοιμου (ready-to-drink) καφέ και τσαγιού).
Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Η εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ των προϊόντων της και παρέχει τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής και εταιρικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων στις τρεις χώρες. Τα προϊόντα της The Coca-Cola Company που διατίθενται στην Ελλάδα είναι τα Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Fanta, Powerade, Sprite, NESTEA, Illy Caffe, Illy Macchiato, Schweppes.
Η The Coca-Cola Company δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο ως «Σύστημα», σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της (300 εμφιαλωτές παγκοσμίως), οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την παραγωγή / εμφιάλωση, καθώς και για την πώληση / φυσική διανομή των προϊόντων της. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον Ελλάδος Α.Β.Ε.Ε., μέλος του ελληνικού πολυεθνικού Ομίλου Coca-Cola Hellenic, ενός από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές της εταιρείας, με παρουσία σε 28 χώρες.
Μαζί με την Coca-Cola, που αναγνωρίζεται ως το κορυφαίο εμπορικό σήμα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 16 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των Coca-Cola Light/Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, Glaceau Vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply Georgia και Del Valle.
Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,9 δισ. φορές την ημέρα.
Για την The Coca-Cola Company, η ανάπτυξη βιώσιμων κοινωνιών αποτελεί συνώνυμο της βιωσιμότητάς της. Γι’ αυτό το λόγο έχει δεσμευτεί παγκοσμίως, μέσω της κοινωνικής πλατφόρμας της “LIVE POSITIVELY”, ώστε η βιωσιμότητα να είναι μέρος οποιασδήποτε δραστηριότητάς της. Η Εταιρεία επικεντρώνει τις δραστηριότητές της στη βελτίωση της οικονομικής ανάπτυξης των περιοχών όπου και δραστηριοποιείται, στην προώθηση ισορροπημένου και δραστήριου τρόπου ζωής, στην προστασία του περιβάλλοντος (με έμφαση στη διαχείριση υδάτινων πόρων, την προστασία του κλίματος και την ανακύκλωση) καθώς και στη συνεχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, που ξεπερνάει ως «Σύστημα» το 1 εκατομμύριο εργαζομένους παγκοσμίως. Μαζί με τους εμφιαλωτές μας, συγκαταλεγόμαστε στους 10 μεγαλύτερους εργοδότες στον ιδιωτικό τομέα με περισσότερους από 700.000 εργαζομένους.
Για περισσότερες πληροφορίες για την The Coca-Cola Company, παρακαλώ επισκεφτείτε το Coca-Cola Journey www.coca-colacompany.com, ακολουθήστε μας στο Twitter στο twitter.com/CocaColaCo ή ακόμα επισκεφθείτε και το www.coca-colablog.com.