Η καμπίνα συναγωνίζεται τις αντίστοιχες της premium κατηγορίας ενώ όλα αυτά προσφέρονται σε πολύ ελκυστικές τιμές.
Καταρχήν, πρέπει να σημειώσουμε ότι υπάρχουν τέσσερις βασικές εκδόσεις, η GL, η GL Navigator, η GL Navigator Tech Pack και η GLX που είναι φυσικά η πιο πλήρης.
Στην έκδοση GL έχουμε έξι αερόσακους, Electronic Stability Control, ABS και σύστημα υποβοήθησης της πέδησης. Από εκεί και πέρα υποστηρίζονται οι τεχνολογίες Bluetooth ενώ υπάρχει και iPod connectivity για το streaming περιεχομένου.
Ο στόχος του νέου Swift δεν είναι παρά να κυριαρχήσει στην κατηγορία.
Ένα σκαλί παραπάνω βρίσκεται η έκδοση GL Navigator που περιλαμβάνει… σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής.
Στην έκδοση GL Navigator Tech Pack τα πράγματα γίνονται πιο ενδιαφέροντα με την προσθήκη ενός safety pack που περιλαμβάνει ΑΕΒ (Automatic Emergency Braking), (ACC) Adaptive Cruise Control, LDW (Lane Departure Warning) και ένα σύστημα που ονομάζεται “Weave Alert”.
Και, αν ο υποψήφιος αγοραστής φτάσει μέχρι την έκδοση GLX έχουμε σύστημα ξεκλειδώματος χωρίς κλειδί, ανάφλεξη με κουμπί, ψηφιακό έλεγχο του κλιματισμού, και μερικά έξτρα trim που τονίζουν το χαρακτήρα της πολυτελούς έκδοσης.
Το σημαντικότερο ερώτημα, ωστόσο, είναι τι βρίσκεται κάτω από το καπό. Όλα τα μοντέλα εκτός από το GLX θα φοράνε το βασικό τετρακύλινδρο κινητήρα της σειράς 1.2 που αποδίδει 120Nm στις 4,400 rpm.
Τα πράγματα γίνονται πάλι πιο ενδιαφέροντα στα GLX που θα κινούνται με έναν τρικύλινδρο τούρμπο κινητήρα στα 1.0 λίτρα που αποδίδει 160 Nm μεταξύ 1500 και 4000 rpm. Εδώ η μοναδική επιλογή είναι ενός εξατάχυτου κιβωτίου ενώ οι πιο απλές εκδόσεις θα έχουν χειροκίνητο πεντατάχυτο κιβώτιο ή ένα CVT (constantly variable transmission).
Αυτό, λοιπόν, είναι το καλύτερο Swift που βγήκε ποτέ όχι μόνο γιατί είναι καινούριο αλλά γιατί έχουν γίνει ενδιαφέρουσες επιλογές στον εξοπλισμό και τον κινητήρα.
Σίγουρα ο κάθε κάτοχος θα το χρησιμοποιήσει διαφορετικά αλλά στο τέλος όλοι θα έχουν έναν πολύ ευχάριστο στην οδήγηση αυτοκίνητο.