Home Fitness Άσκηση Πόδια από ατσάλι! Γυμνασμένα και μυώδη με 4 μόνο ασκήσεις!

Πόδια από ατσάλι! Γυμνασμένα και μυώδη με 4 μόνο ασκήσεις!

Ετοιμάσου να δεις τα πόδια σου να αλλάζουν και ξέχνα μια για πάντα τα… καλάμια πάνω στα οποία στέκονταν ο γυμνασμένος κορμός σου!

Η παρακάτω σειρά ασκήσεων θα σας χαρίσει τη μέγιστη απώλεια θερμίδων και λίπους, ενώ θα μπουστάρει τα πόδια σου και θα κάνει τους μύες σου να βαρέσουν κόκκινο.

Fit για μια ζωή! Χρειάζεσαι μόνο αυτές τις 8 ασκήσεις!

Ισομετρικά καθίσματα

Στάσου όρθιος με τα πόδια ανοιχτά λίγο περισσότερο από το μήκος των ώμων σου. Σφίξε τους κοιλιακούς σου και βύθισε τον κορμό σου προς τα κάτω προσπαθώντας να κρατήσεις την πλάτη σου όσο πιο ίσια γίνεται και τα οπίσθιά σου προς τα πίσω. Όσο κατεβαίνεις φέρε τα χέρια σου τεντωμένα μπροστά μέχρι στην τελική θέση να έρθουν απολύτως παράλληλα με το δάπεδο. Όσο διαρκεί το κατέβασμα φαντάσου ότι τα πόδια σου πιέζουν το πάτωμα από κάτω τους δίνοντας δύναμη στις γάμπες και στα γόνατά σου. Μείνε στην συγκεκριμένη θέση για περίπου 50 δευτερόλεπτα και μετά ανέβα και πάλι στην αρχική σου θέση.

Θες γυμνασμένα οπίσθια; Ορίστε η 3-λεπτη προπόνηση για … γλουτούς στα ύψη!

Ανοίγματα με κίνηση