Μερικά λάθη που κάνετε στην γυμναστική!

Γυμνάζεστε τακτικά για να δείτε αποτελέσματα μέσα από σωστή προπόνηση, καλή ξεκούραση, προσεγμένη διατροφή.  Τι φταίει όταν τα αποτελέσματα δεν έρχονται;

Μάλλον κάτι κάνετε λάθος. Δείτε αρακάτω μερικά λάθη που κάνουμε κατά την διάρκεια της γυμναστικής.

1. Το ίδιο πρόγραμμα
Το σώμα προσαρμόζεται και συνηθίζει μια μορφή προπόνησης. Να αλλάζετε τις ασκήσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να μην μένει στάσιμο το σώμα σας. Ανά έναν μήνα θα πρέπει να αλλάζετε το πρόγραμμα που ακολουθείτε όσον αφορά την επιβάρυνση (κιλά), τα διαλείμματα μεταξύ των σετ και φυσικά το ασκησιολόγιο.

2. Έλλειψη συγκέντρωσης
Το γυμναστήριο δεν είναι για να κοινωνικοποιηθείτε, ούτε για κουβεντούλα με τους γυμναστές, ούτε για να παρακολουθείτε τις τηλεοράσεις. Στόχος σας είναι να ασκηθείτε και η έλλειψη συγκέντρωσης κατά την προπόνηση όχι μόνο δεν φέρνει επιθυμητά αποτελέσματα, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς αν δεν προσέξετε την τεχνική σας.

Jogging: Όσα πρέπει να γνωρίζεις!

3. Λανθασμένα διαλείμματα
Τα διαλείμματα δεν πρέπει να είναι ελεύθερα και άναρχα. Ανάλογα με τον στόχο σας (δύναμη, μυϊκή υπερτροφία), θα πρέπει να κάνετε και τα ανάλογα διαλείμματα, η διάρκεια των οποίων κυμαίνεται από 30 δευτερόλεπτα μέχρι και 2 λεπτά. Σε αυτό θα σας βοηθήσει ένα χρονόμετρο ή η αντίστροφη μέτρηση στο κινητό σας.

4. Κορεσμένα μηχανήματα
Υπάρχουν ορισμένα μηχανήματα τα οποία είναι πάντα «πηγμένα». Τα μηχανήματα αυτά είναι συνήθως τα πιο «εμπορικά» και μαζεύουν τους ασκούμενους σε μεγάλο βαθμό. Τέτοια μηχανήματα είναι το μηχάνημα προσαγωγών/απαγωγών, το chest press, το leg extension και το pec dec. Αν και η αποτελεσματικότητα των μηχανημάτων αυτών είναι ικανοποιητική, το να μένετε «κολλημένοι» σε αυτά από ένα σημείο και μετά δεν σας προσφέρει κάτι παραπάνω στην προπόνησή σας.

Οι τύποι γυμναστικής που πρέπει να προσέξεις και γιατί!

5. Σωματική αποκατάσταση και αποθεραπεία
Τα αποτελέσματα δεν φτιάχνονται μόνο μέσα στο γυμναστήριο. Σχεδόν το ήμισυ των αποτελεσμάτων πραγματοποιείται στο σπίτι και μάλιστα στο κρεβάτι.Για να δείτε αποτελέσματα είναι απαραίτητο να ξεκουράζεστε επαρκώς με ποιοτικό ύπνο. Σε αντίθετη περίπτωση, κινδυνεύετε να τραυματιστείτε και να υπερπροπονηθείτε.

6. Αποχή στόχων
Η απουσία στόχου στο γυμναστήριο είναι χάσιμο χρόνου. Χρειάζεστε βραχυπρόθεσμους και  μακροπρόθεσμους στόχους στην προπόνηση όπως η αντοχή, η δύναμη, η υπερτροφία, η φυσική κατάσταση. Αν δεν ξέρετε τι θέλετε, ο γυμναστής μπορεί να σας βοηθήσει.

Για περισσότερα αντρικά θέματα επισκεφθείτε την σελίδα μας στο Facebook:
https://www.facebook.com/manslife.gr