Κάμψεις 21: Ιδανική άσκηση για δικεφάλους! (video)

Οι περισσότεροι άνδρες που πάτε γυμναστήριο, κολλάτε με τα βάρη και δοκιμάζετε τα πάντα προκειμένου να αποκτήσετε δυνατά χέρια και ποντίκια!.

 

Κάνουν όμως όλες οι ασκήσεις δουλειά; Κάποιοι πιστεύουν ότι τα βαράκια δεν είναι ιδανικός τρόπος να γυμνάσεις τα μπράτσα, άλλοι πάλι τα τιμούν δεόντως. 

Μία πολύ καλή άσκηση για κάμψεις δικεφάλων είναι η "21" που στην ουσία αποτελείται από 7 επαναλήψεις. Ξεκινάτε από τη θέση έκτασης μέχρι το σημείο που σχηματίζεται ορθή γωνία. Συνεχίζετε την άσκηση εκτελώντας από το σημείο που σχηματίζεται η ορθή γωνία μέχρι το σημείο που γίνεται πλήρης κάμψη με άλλες 7 επαναλήψεις και εκτελείτε τις τελευταίες 7 σε όλο το εύρος της κίνησης. 

Η εικόνα αλλά και το βίντεο είναι άκρως κατατοπιστικά.

Γυμνάσου χωρίς εξοπλισμό με αυτές τις ασκήσεις!

Θέλεις να πετύχεις την τέλεια γράμμωση; Μάθε τι πρέπει να τρως