4 «Υγιεινές» τροφές που χαλάνε τη διατροφή σου και αυξάνουν το βάρος σου!

Και όμως υπάρχουν ορισμένες «υγιεινές» τροφές που μπορούν να χαλάσουν τη διατροφή σου και να επηρεάσουν αρνητικά το βάρος σου! Για να μπορέσεις λοιπόν να χάσεις τα περιττά κιλά εύκολα και γρήγορα, φρόντισε να αποφεύγεις τις παρακάτω τροφές όσο το δυνατόν συχνότερα!

 

Ελαιόλαδο: Μερικές απίστευτες χρήσεις-έκπληξη ενός από τα σπουδαιότερα δώρα της μεσογειακής φύσης!

 

1. Χυμός

Χρειάζεσαι αρκετά πορτοκάλια για να φτιάξεις ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι, όταν όμως πίνεις χυμό καταναλώνεις όλες τις θερμίδες από αυτά τα πορτοκάλια χωρίς τις φυτικές ίνες των φρούτων τα οποία μπορούν να διατηρήσουν τον οργανισμό σου χορτάτο. Για το λόγο αυτό ακόμη και ένας χυμός 100% φυσικός αποτελείται μόνο από θερμίδες οι οποίες αυξάνουν τα επίπεδα του ζαχάρου του αίματος του οργανισμού σου.

Επίσης η φρουκτόζη, η φυσική ζάχαρη που εμπεριέχεται στα φρούτα και προσφέρει γλυκιά γεύση, ξεγελάει το σώμα σου να παίρνει κιλά μπερδεύοντας την ικανότητα του οργανισμού σου να καταλαβαίνει πότε είναι χορτάτος και πότε όχι, με αποτέλεσμα να τρως περισσότερο αυξάνοντας τις πιθανότητες να αποκτήσεις προβλήματα διαβήτη.

Αντίθετα, προτίμησε να πίνεις πολύ νερό ή τσάι χωρίς ζάχαρη και πρόσθετα γλυκαντικά ή καφέ, όταν το νερό δεν σου είναι αρκετό.

 

2. Αναψυκτικά με τεχνητά γλυκαντικά

Αντίο κόκα κόλα διαίτης και κάθε άλλο γλυκό αναψυκτικό το οποίο όπως ισχυρίζεται δεν περιέχει καθόλου θερμίδες! Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που πιστεύουν πως τα τεχνητά γλυκαντικά προκαλούν ή αυξάνουν τις λιγούρες. Μια διαιτητική κόκα κόλα η οποία ικανοποιεί την ανάγκη σου για γλυκό, μπορεί επίσης να αυξήσει σε μεγαλύτερο βαθμό τις λιγούρες σου, διαταράσσοντας τα επίπεδα του ζαχάρου του αίματος.

Αντίθετα, προτίμησε να πιεις ανθρακούχο νερό το οποίο δεν περιέχει καθόλου θερμίδες αλλά έχει ανθρακικό, κάνοντας το στομάχι σου να αισθάνεται χορτάτο, με αποτέλεσμα να τρως λιγότερο μέσα στη μέρα σου.

 

3. Δημητριακά σε κουτί