Home Fitness Διατροφή ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΙΑΣ KETO-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΙΑΣ KETO-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Η κετογενής δίαιτα (ή η κετο δίαιτα, εν συντομία) είναι μια δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες και υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά που σύμφωνα με τις νεότερες έρευνες προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία.

Εκτός του ότι σας βοηθά να χάσετε βάρος και να βελτιώσετε την υγεία σας η κετογονική διατροφή μπορεί να σας προφυλάξει επίσης από τον διαβήτη, τον καρκίνο, την επιληψία και τη νόσο του Αλτσχάιμερ καθώς σας βοηθά να μειώσετε τους παράγοντες κινδύνου που οδηγούν στη νόσο.

Στην πραγματικότητα, οι έρευνες δείχνουν ότι η κετογόνος δίαιτα είναι πολύ ανώτερη από τη συχνά συνιστώμενη δίαιτα χαμηλών λιπαρών γιατί είναι τόσο γεμάτη που μπορείτε να χάσετε βάρος χωρίς να μετρήσετε τις θερμίδες ή να παρακολουθήσετε την πρόσληψη τροφής. Αυτό οφείλεται εν μέρει στην πρόσληψη αυξημένης ποσότητας πρωτεϊνης η οποία δημιουργεί στο σώμα αίσθηση κορεσμού. Μελέτες αναφέρουν ότι άνθρωποι που έκαναν κετογενική διατροφή έχασαν 3 φορές περισσότερο βάρος από εκείνους που ακολουθούσαν τις συνηθισμένες δίαιτες. Επίσης η κετογονική δίαιτα βοηθά να μειωθούν στον οργανισμό σας τα επίπεδα τριγλυκεριδίων και HDL χοληστερόλης, παρόλη τη μεγάλη πρόσληψη κρέατος στη διατροφή.

Αν θέλετε να ακολουθήσετε τη νέα τάση θα πρέπει να βασίζετε το μεγαλύτερο μέρος των γευμάτων σας γύρω από αυτά τα τρόφιμα.

Το κρέας είναι βασικό στοιχείο της κετογονικής δίαιτας. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε κόκκινο κρέας, μοσχαρίσια μπριζόλα, αρνί, χοιρινό, ζαμπόν, λουκάνικο, μπέικον, κοτόπουλο και γαλοπούλα, πεπερόνι, πάριζα, μορταδέλα, για οικονομικές προσφορές σε αυτά τα προϊόντα μπορείτε να κοιτάξετε στις προσφορές lidl.

Άλλη βασική διατροφική πηγή που μπορούμε να έχουμε είναι τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, η πέστροφα, ο τόνος και το σκουμπρί, αλλά και λευκά ψάρια και θαλασσινά όπως γαρίδες, καβούρια, αστακοί, μύδια, χταπόδι, στρείδια, χτένια κλπ.

Φυσικά δεν ξεχνάμε τα αυγά και το βούτυρο αλλά και διάφορα μη επεξεργασμένα τυριά. Ανάμεσα σε αυτά μπορούμε να γευτούμε φέτα, παρμεζάνα, τσένταρ, κατσικίσιο, κρέμα γάλακτος, μπλε τυρί ή μοτσαρέλα, κρεμώδη τυριά, μασκαρπόνε, ρικότα και γιαούρτι βιολογικό (μπορούμε να βρούμε πολλά από αυτά τα τρόφιμα σε προσφορά στο φυλλάδιο του Lidl)

Η κετογονική διατροφή περιλαμβάνει επίσης ξηρούς καρπούς και σπόρους. Φάτε ελεύθερα ποσότητες που επιθυμείτε από αμύγδαλα, καρύδια, λιναρόσπορο, κολοκυθόσπορο, καρύδια βραζιλίας, καρύδια πεκάν, καρύδια μακαντέμια και υγιεινά έλαια όπως εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, έλαιο καρύδας και έλαιο αβοκάντο. Το αβοκάντο είναι και το μόνο φρούτο που επιτρέπεται στην κετογονική δίαιτα μιας και είναι πολύ λιπαρό.

Τα λαχανικά, που είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες επιτρέπονται. Έτσι μπορούμε να φάμε πράσινα λαχανικά, ντομάτες, κρεμμύδια, πιπεριές, μπρόκολο, κουνουπίδι, αγγούρι, αγκινάρες, μανιτάρια, μελιτζάνες, σέλινο, σπαράγγια, λάχανο, ραπανάκια, κολοκυθάκια, πράσινα φασόλια και αρακά.

Από καρυκεύματα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αλάτι, πιπέρι και διάφορα υγιή βότανα και μπαχαρικά, καθώς και ξίδι ή μουστάρδα.

Από ροφήματα επιτρέπονται ελεύθερα ο καφές, το τσάι και τα αναψυκτικά.  

Η κέτωση είναι μια ασφαλής διαδικασία του οργανισμού. Με αυτές τις τροφές το σώμα μειώνει τα επίπεδα ινσουλίνης του, κάτι που υποχρεώνει τον οργανισμό μας να απελευθερώσει λιπαρά από τα λιποκύτταρά μας, για να καλύψει την ενέργεια που στερείται από τη διατροφή. Έτσι καίτε λίπος με μεγάλη ταχύτητα.

Για να προμηθευτείτε τα προϊόντα που θα χρειαστείτε, θυμηθείτε πάντα να ελέγχετε το ωράριο των καταστημάτων.

 

Δείτε επίσης

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ