Skip to main content

Οι χρήστες του Housetagz απλώς ανεβάζουν φωτογραφίες των ανακαινίσεων που κάνουν στο σπίτι τους, ενώ προσθέτουν ετικέτες στα προϊόντα που διαθέτουν, ώστε να μπορούν να κάνουν κλικ και να αγοράσουν κι άλλοι.

Οι λογαριασμοί μας στο Instagram και Pinterest συνεχώς “τροφοδοτούνται” με φωτογραφίες πανέμορφων αλλαγών στο σπίτι, συλλεκτικών αντικειμένων, vintage διακοσμητικών από διάφορα υλικά, γενικά από έπιπλα και διακόσμηση, σε σημείο που μερικές φορές νιώθουμε εξοργισμένοι που δεν γνωρίζουμε από ποιο μαγαζί αγοράστηκαν.

dsx3zziw0ayf8pw.jpg

Ο επιχειρηματίας του Brixton, Nick Morris, 32 ετών, παρακολούθησε αυτό το πρόβλημα και αποφάσισε να δημιουργήσει μια νέα εφαρμογή για να προσφέρει μια λύση στα δεινά των αγορών στο εσωτερικό του σπιτιού μας!

Η ιδέα πίσω από το Housetagz είναι απλή – οι ιδιοκτήτες σπιτιού ανεβάζουν εικόνες των ανακαινίσεων, ενώ ταγκάρουν από πού προέρχεται το κάθε τι,

Οι χρήστες κάνουν κλικ στις μικρές μπλε ετικέτες και τα αναδυόμενα παράθυρα εμφανίζονται αποκαλύπτοντας πόσο κοστίζει κάθε προϊόν, από πού προέρχεται και το σύνδεσμο για να το αγοράσετε online.

Αυτή η ιδέα “ήρθε” στον Nick λίγο αφότου ο ίδιος και η φίλη του αγόρασαν το διαμέρισμά τους και θέλησαν να εμπνευστούν για την ανακαίνιση της κουζίνας και του μπάνιου.

Προσπάθησαν να βρουν τα χρώματα, τα έπιπλα και τα προϊόντα που είδαν στις φωτογραφίες στα social media.

“Τα brands μερικές φορές είναι ταγκαρισμένα στα posts του Instagram και Pinterest αλλά δεν διαθέτουν άμεσες συνδέσεις για αγορές”, ανέφερε. “Μπορεί να γνωρίζετε ότι η λάμπα που θέλετε είναι από τη Laura Ashley, αλλά υπάρχουν εκατοντάδες λάμπες και η διαδικασία εύρεσης μπορεί να είναι κουραστική. Το Housetagz απομακρύνει αυτό το περιττό άγχος. ”

Πάνω από 65 μάρκες είναι ήδη στη διάθεσή τους ως θυγατρικές, από τους John Lewis και Marks and Spencer έως τα MADE και The White Company.

Πληρώνουν στην Housetagz ένα τέλος όταν ένα προϊόν φτάσει τα 100 κλικ και μεταξύ έξι και 10% της τιμής πώλησης, εάν ένα click-through οδηγεί σε μια αγορά.

 

photo-2005.jpg

Το επόμενο βήμα θα είναι να επιτρέπεται στους χρήστες να δημιουργούν τα δικά τους έσοδα από κλικ και πωλήσεις. Ο Nick ελπίζει ότι το χαρακτηριστικό αυτό θα προστεθεί μέχρι το τέλος του έτους.

“Οι χρήστες θα έχουν, πούμε το 80 με 90% της επιτροπής, ενώ η εφαρμογή Housetagz θα πάρει τα υπόλοιπα”, είπε. “Θέλω να κληθούν οι άνθρωποι να ποστάρουν, οπότε θα ήθελα να τους δώσω όσο το δυνατόν περισσότερα οικονομικά κίνητρα”.

Ο Nick σχεδιάζει επίσης να επεκταθεί στον τομέα της μόδας και της ομορφιάς, πράγμα που σημαίνει ότι το Housetagz θα μπορούσε να αλλάξει όνομα.

Από τη στιγμή που η Housetagz κυκλοφόρησε στα τέλη του περασμένου έτους, το έχουν κατεβάσει 10.000 φορές από το App Store της Apple.

H εφαρμογή Housetagz είναι διαθέσιμο για δωρεάν λήψη στο Google Play και το App Store.