Η L’Oréal, η κορυφαία εταιρεία ομορφιάς στον κόσμο, αναγνωρίστηκε ως μια από τις πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως για το 2018 (2018 World’s Most Ethical Companies) από το Ινστιτούτο Ethisphere, τον κορυφαίο και διεθνώς αναγνωρισμένο φορέα που καθορίζει και προωθεί τα πρότυπα ηθικών επιχειρηματικών πρακτικών.
Η L’Oréal διακρίνεται για 9η φορά και είναι μία εκ των τριών εταιρειών στη βιομηχανία της Υγείας και Ομορφιάς, που δίνουν τόσο μεγάλη έμφαση στη δέσμευσή τους να ηγούνται με ακεραιότητα και να δίνουν προτεραιότητα στις ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές.
“Η αξία μιας επιχείρησης δεν αποτιμάται μόνο από την οικονομική της απόδοση. Επειδή η L’Oréal ανέκαθεν επεδίωκε να είναι ηθική και υπεύθυνη εταιρεία, έχουμε τοποθετήσει την Ηθική στο επίκεντρο της στρατηγικής μας και των καθημερινών πρακτικών μας. Είναι αυτή η προσέγγιση που σήμερα αναγνωρίζεται από το Ινστιτούτο Ethisphere και αποτελεί πηγή υπερηφάνειας για όλους εμάς» δήλωσε ο Jean- Paul Agon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal.
“Η κουλτούρα των εταιρειών ως προς την Hθική και την ακεραιότητα έχει γίνει ένα σημαντικό κομμάτι της αξιολόγησής τους. Το «νόμισμα» με το οποίο αποτιμάται η Hθική είναι η εμπιστοσύνη. Η βιώσιμη ανάπτυξή μας βασίζεται στις θεμελιώδεις Ηθικές Αρχές της L’Oréal: Ακεραιότητα, Σεβασμός, Θάρρος και Διαφάνεια”, δήλωσε ο Emmanuel Lulin, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Δεοντολογίας της L’Oréal.
Το 2018, διακρίθηκαν 135 εταιρείες, οι οποίες προέρχονται από 23 χώρες και 57 τομείς της βιομηχανίας. Οι εταιρείες που αναδείχθηκαν φέτος, είχαν βαθμολογίες-ρεκόρ στην αλληλεπίδρασή τους με τα ενδιαφερόμενα κοινά και τις κοινότητες τους ανά τον κόσμο. Η βελτίωση της κουλτούρας, η αυθεντική ηγεσία και η δέσμευση στη διαφάνεια, τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη, αποτέλεσαν όλα προτεραιότητες για τις εταιρείες που διακρίθηκαν.
Ηθική και Απόδοση
Για ακόμη μία φορά, οι πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως για το 2018, απέδειξαν ότι η λειτουργία με ακεραιότητα οδηγεί σε ακόμη μεγαλύτερες χρηματοοικονομικές αποδόσεις. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ethisphere, η έρευνα έδειξε, ότι, κατά την διαπραγμάτευσή τους στη χρηματιστηριακή αγορά, οι εταιρείες που είναι εγγεγραμμένες στον κατάλογο των πιο Ηθικών Εταιρειών Παγκοσμίως σημείωσαν εξαιρετική επίδοση στον Δείκτη Μεγάλων Κεφαλαίων των Η.Π.Α. (U.S. Large Cap Index) – κατά 10,72% για περισσότερο από πέντε χρόνια και κατά 4,88% για περισσότερο από τρία χρόνια. Το Ινστιτούτο Ethisphere αναφέρεται σε αυτό ως “Δείκτης Πριμοδότησης Ηθικής” (Ethics Premium).
Μεθοδολογία και Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση των πιο Ηθικών Εταιρειών Παγκοσμίως βασίζεται στο πλαίσιο Ethics Quotient™ (EQ – Ποσόστωση Ηθικής) του Ινστιτούτου Ethisphere, το οποίο προσφέρει ένα ποσοτικό τρόπο αξιολόγησης της απόδοσης μίας εταιρείας κατά τρόπο αντικειμενικό, σταθερό και τυποποιημένο. Οι πληροφορίες που συλλέγονται παρέχουν περισσότερο ένα ολοκληρωμένο δείγμα κριτηρίων θεμελιωδών ικανοτήτων, παρά όλες τις πτυχές που αφορούν την εταιρική διακυβέρνηση, ρίσκο, βιωσιμότητα, συμμόρφωση και ηθική. Η βαθμολόγηση γίνεται σε 5 βασικές κατηγορίες: πρόγραμμα ηθικής και συμμόρφωσης (35%), εταιρική κοινωνική ευθύνη και υπευθυνότητα (20%), κουλτούρα ηθικής (20%), διακυβέρνηση (15%) και ηγεσία, καινοτομία και φήμη (10%). Όλες οι εταιρίες που συμμετέχουν στη διαδικασία αξιολόγησης λαμβάνουν τα αποτελέσματά τους με τρόπο που τους παρέχει πολύτιμες πληροφορίες ως προς το πώς κατηγοριοποιούνται συγκριτικά με κορυφαίους οργανισμούς.
L’Oréal και Ηθική
Η συμπεριφορά μιας επιχείρησης είναι εξίσου σημαντική με την οικονομική της απόδοση ή την ποιότητα των προϊόντων της. Η L’Oréal αναπτύχθηκε στη βάση ισχυρών δεοντολογικών αρχών που υποστηρίζουν την ανάπτυξή της και συμβάλουν στην οικοδόμηση της φήμης της: Ακεραιότητα, Σεβασμός, Θάρρος και Διαφάνεια. Αυτές οι αρχές αποτελούν τη θεμελίωση των πολιτικών του Ομίλου όσον αφορά στη συμμόρφωση, την υπεύθυνη καινοτομία, την περιβαλλοντική διαχείριση, την κοινωνία και κοινωνική υπευθυνότητα και τη φιλανθρωπία. Η L’Oréal φιλοδοξεί να είναι μια υποδειγματική εταιρεία παγκοσμίως και να ενσωματώνει την ηθική στο επίκεντρο των επιχειρηματικών πρακτικών της.
– Η L’Oréal ήταν μια από τις πρώτες εταιρείες στην Γαλλία που θέσπισε τον Κώδικα Ηθικής, το 2000, και που διόρισε Γενικό Διευθυντή σε αυτό τον τομέα, το 2007.
– Το 2008, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal, Jean – Paul Agon, έλαβε το υψηλού κύρους βραβείο Stanley C. Pace Leadership, στα Βραβεία Ηθικής.
– Το 2014, η L’Oréal έκανε διαθέσιμη την 3η έκδοση του Κώδικα Δεοντολογίας η οποία είναι πλέον μεταφρασμένη σε 45 γλώσσες και σε κώδικα Μπράιγ στα Αγγλικά και Γαλλικά, και ένα νέο σύστημα ηλεκτρονικής εκμάθησης σχετικά με την Ηθική σε 22 γλώσσες.
– Το 2015, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Δεοντολογίας της L’Oréal, Emmanuel Lulin, έλαβε το υψηλού κύρους βραβείο Carol. R. Marshall Innovation, στα Βραβεία Ηθικής.
– Το 2017, η L’Oréal έλαβε το βραβείο “Grand Prix” για τον Κώδικα Δεοντολογίας της (Grand Prix de la Transparence – Charte Éthique). Ήταν η πρώτη φορά που απονεμήθηκε αυτό το βραβείο.
– Η L’Oréal είναι μέλος του Global Compact LEAD Group – ενός γκρουπ ηγέτιδων εταιρειών σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης – και μία από τις 100 εταιρείες που περιλαμβάνονται στο χρηματιστηριακό δείκτη Global Compact 100, υπογράφει τις Αρχές Ενδυνάμωσης των Γυναικών (Women’s Empowerment Principles) – μια πρωτοβουλία των οργανισμών UN Women (οργανισμός των ΗΕ με σκοπό την ισότητα των φύλων και την ενδυνάμωση των γυναικών) και UN Global Compact (η μεγαλύτερη πρωτοβουλία για τη βιωσιμότητα παγκοσμίως), και υποστηρίζει τους Στόχους των Ηνωμένων Εθνών για Βιώσιμη Ανάπτυξη (United Nations Sustainable Development Goals).
– Η L’Oréal διοργανώνει κάθε χρόνο την Ημέρα Ηθικής, όπου οι εργαζόμενοι από όλον τον κόσμο μπορούν να συνομιλήσουν online με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της L’Oréal και τον Γενικό Διευθυντή της χώρας τους για θέματα ηθικής.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Ηθική στη L’Oréal επισκεφθείτε την παρακάτω διεύθυνση: http://www.loreal.com/group/governance/acting-ethically.aspx
Για την L’Oréal
Για περισσότερα από 100 χρόνια, η L’Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά. Με το μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιό της, που αποτελείται από 34 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, ο ‘Όμιλος σημείωσε κατά το 2017 πωλήσεις ύψους 26,06 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 82.600 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως, η L’Oréal είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής: κανάλια ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολόγητων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικό εμπόριο. Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μία εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 3.885 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L’Oréal, που στοχεύει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλο τον πλανήτη. Η δέσμευση της L’Oréal για βιώσιμη ανάπτυξη για το 2020 με την ονομασία “Sharing Beauty With All”, θέτει φιλόδοξους στόχους βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου. www.loreal.com
Για το Ινστιτούτο Ethisphere
Το Ινστιτούτο Ethisphere® είναι ένας διεθνής ηγέτης στο να καθορίζει και να προωθεί τα πρότυπα των ηθικών επιχειρηματικών πρακτικών που τροφοδοτούν τον εταιρικό χαρακτήρα, την εμπιστοσύνη των αγορών και την επιχειρηματική επιτυχία. Το Ινστιτούτο Ethisphere® διαθέτει ιδιαίτερη τεχνογνωσία στη μέτρηση και τον καθορισμό των βασικών προτύπων ηθικής, χρησιμοποιώντας στοιχεία που βασίζονται σε δεδομένα που βοηθούν τις εταιρείες να ενισχύσουν τον εταιρικό χαρακτήρα τους και να μετρήσουν και να βελτιώσουν την κουλτούρα τους. Το Ινστιτούτο Ethisphere επιβραβεύει τις υψηλές διακρίσεις μέσω του προγράμματος των Ηθικότερων Εταιρειών Παγκοσμίως (World’s Most Ethical Companies) και αναδεικνύει μία κοινότητα εμπειρογνωμόνων στον τομέα του επιχειρείν, μέσω του θεσμού Business Ethics Leadership Alliance (BELA).
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Ethisphere μπορείτε να βρείτε στην διεύθυνση: https://ethisphere.com