Η 4η γενιά του θρυλικότερου roadster όλων των εποχών, του Mazda MX-5, είναι γεγονός….
Η 4η αυτή γενιά του συγκεκριμένου μοντέλου επιχειρεί μια πολύπλευρη ρήξη με το παρελθόν του. Καταρχάς, με μήκος 3.915 χλστ., είναι κοντύτερο κατά 105 χλστ. από το προηγούμενο, ενώ μικρότερο κατά 20 χλστ. είναι και το ύψος του. Από την άλλη, διευρύνθηκε το πλάτος κατά 10 χλστ., φτάνοντας πλέον στα 1.730 χλστ.
Το νέο MX-5 πατάει στην πρώτη πισωκίνητη εκδοχή του SKYACTIV σασί της Mazda και το μεταξόνιό του εκτείνεται στα 2.315 χλστ., όντας μικρότερο κατά 15 χλστ. από το μοντέλο 3ης γενιάς. Μειωμένοι κατά 90 χλστ. είναι και οι πρόβολοί του, ενώ το νέο ιαπωνικό roadster έχει χάσει 100 κιλά από το βάρος που είχε στην προηγούμενή του εκδοχή. Η ανάρτησή του αποτελείται από διπλά ψαλίδια μπροστά και από πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο. Οι τροχοί των 16 ιντσών φέρουν ελαστικά διάστασης 195/50 R16 και το σύστημα φρένων αποτελείται από 4 δισκόφρενα, με τα εμπρόσθια να είναι αεριζόμενα.
Το Alfa Romeo 4C έφτασε τους 313 PS!
Για το τέλος κρατήσαμε το καλύτερο, που δεν είναι άλλο από τη σχεδίαση του νέου Mazda MX-5, η οποία είναι εντελώς νέα, υιοθετώντας την «Kodo» σχεδιαστική «γλώσσα» της εταιρείας. Αφήνει πίσω τη στρογγυλεμένη «λογική» του παρελθόντας και επενδύει στις έντονες ακμές. Μπροστά, το καπό είναι άκρως «μυώδες», τα φωτιστικά σώματα έχουν μικρύνει, ενώ το δυναμισμό συμπληρώνει η ευμεγέθης γρίλια της μάσκας. Στο εσωτερικό, τώρα, υιοθετείται η λιτή λογική που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της Mazda και η οποία ταιριάζει έτσι και αλλιώς με την φιλοσοφία των roadster οχημάτων. Highlight της καμπίνας αποτελεί η οθόνη του infotainment συστήματος, η οποία βρίσκεται στο μέσον του ταμπλό.
Το ανανεωμένο μοντέλο του Kia Ceed