Η Ford αναβάθμισε το Fiesta, το ευρωπαϊκό μικρό best-seller της μάρκας, θα διατίθεται με νέα χρώματα, αναβαθμισμένο στυλ και εξοπλισμό και περισσότερες επιλογές κινητήρων για διαφορετικές εκδόσεις. Μετά από τρεις συνεχείς χρονιές στην κορυφή των ευρωπαϊκών πωλήσεων(2012, 2013 και 2014), το Fiesta επικράτησε και πάλι στη πρώτη θέση της κατηγορίας του το πρώτο τρίμηνο του 2015, με 88.155 μονάδες. Η μάρκα ανακοίνωσε επίσης ότι δημιούργησε το πιο αποδοτικό Fiesta όλων των εποχών. Το Fiesta ECOnetic εφοδιάζεται τώρα με τον 1.5 TDCi ντίζελ της Ford και πετυχαίνει κατανάλωση 3,2 λίτρα/100χλμ. με εκπομπές CO2 82 γραμ./χλμ.
Οι νέες αποχρώσεις που διατίθενται είναι: Magnetic, μία σκούρα, απαστράπτουσα μεταλλική γκρι, Candy Red, μία ζωηρή, λαμπερή κόκκινη και Silver Silk, μία πολυτελής, σατινέ μεταλλική γκρι-ασημί. Επεκτάθηκε επίσης η γκάμα των εκδόσεων Red και Black Edition συμπεριλαμβάνοντας τον κινητήρα 1.5 TDCi 95 ίππων. Ο 1.0 EcoBoost 140 ίππων που μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμος μόνο για τα Fiesta Red και Black Edition, θα προσφέρεται επίσης με τις εκδόσεις Titanium και Sport.
Αναβίωση της θρυλικής Mercedes S- Class Maybach! (φωτό)
Το Fiesta που κατασκευάζεται για την Ευρώπη στην Κολωνία, απαριθμεί πάνω από 17 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο από το 1976 που λανσαρίστηκε, και διατίθεται σε 3θυρες, 5θυρες και panel εκδόσεις αμαξώματος, αλλά και σαν 4θυρο σε μερικές αγορές. Η έκδοση Trend προσφέρει βελτιωμένη ορατότητα με προβολείς αλογόνου και φώτα ημέρας LED, ενώ αναβαθμίζει τα επίπεδα ποιότητας και άνεσης στην καμπίνα με δερμάτινο τιμόνι και χειρόφρενο. Η Titanium αποκτά χρωμιωμένο κάτω αεραγωγό, νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 16 ιντσών και νέες ταπετσαρίες καθισμάτων με μοντέρνες εκρού λεπτομέρειες και ασορτί ραφές για το τιμόνι, το κάλυμμα του επιλογέα ταχυτήτων, το χειρόφρενο και τα πατάκια. Για μερικές εξωτερικές αποχρώσεις, οι πελάτες του Sport μπορούν να παραγγείλουν διαφορετικό χρώμα οροφής, όπως Frozen White, Panther Black, Race Red ή Candy Blue.
Η Ford έχει μειώσει τις εκπομπές CO2 για το ECOnetic κατά 16 γραμ./χλμ. από το 2008 που το μοντέλο λανσαρίστηκε για πρώτη φορά. Ο νέος κινητήρας 1.5 TDCi υιοθετεί βελτιστοποιημένη σχεδίαση θαλάμου καύσης και υπερσυμπιεστή, σύστημα ψεκασμού καυσίμου τελευταίας τεχνολογίας μαζί με: Auto Start Stop, που απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα όταν το όχημα είναι στο ρελαντί και τον ενεργοποιεί εκ νέου όταν ο οδηγός θέλει να ξεκινήσει. Smart Regenerative Charging, που μειώνει τη φθορά του κινητήρα μετατρέποντας επιλεκτικά τον εναλλάκτη σε γεννήτρια και φορτίζοντας τη μπαταρία όταν το όχημα ρολάρει και φρενάρει. Πεντάρι κιβώτιο με βελτιστοποιημένη κλιμάκωση σχέσεων. Ελαστικά με κύλιση χαμηλής αντίστασης. Βελτιωμένη αεροδυναμική αμαξώματος και κάτω τμήματος. Άλλες τεχνολογίες του Fiesta είναι σύστημα συνδεσιμότητας Ford SYNC με φωνητικό έλεγχο και Emergency Assistance, και το Active City Stop
Πηγή in2life.gr