Μπορεί οι ήχοι και τα γραφικά του Tetris σήμερα να φαίνονται τεχνολογικά «πρωτόγονα», αλλά και μόνο η ανάμνηση της εθιστικής αγωνίας για τα τουβλάκια που έπεφταν όλο και γρηγορότερα αποδεικνύει πως, 30 χρόνια μετά, δεν έχει χάσει τη θέση του στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών.
Αλλά… να γίνει ταινία; Αυτό είναι το σχέδιο ενός παραγωγού, ο οποίος ακόμη δεν έχει βρει ούτε σκηνοθέτη αλλά υπόσχεται ότι η ταινία θα είναι «επική». Το πιο προφανές πρόβλημα είναι ότι το Tetris δεν έχει πλοκή, ούτε καν χαρακτήρες, για να φτιάξει κανείς σενάριο.
Η εταιρεία Threshold Entertainment όμως, όπως τουλάχιστον δηλώνει στη Wall Street Journal ο διευθυντής της Λάρι Κασάνοφ, είναι αποφασισμένη να το κάνει ταινία. Η ταινία, είπε, «δεν θα δείχνει τουβλάκια να πέφτουν στην οθόνη», αλλά θα είναι επιστημονικής φαντασίας. Η εταιρεία, και ο ίδιος προσωπικά, ήταν συμπαραγωγός στην ταινία Mortal Kombat του 1995, που επίσης βασίστηκε σε ένα παιχνίδι με (τότε) σχετικά υποτυπώδη πλοκή, αλλά τουλάχιστον υπήρχαν χαρακτήρες.
πηγή: in.gr