Σάλος έχει ξεσπάσει στην Γερμανία μετά την «ατυχή έμπνευση» στην διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας Procter & Gamble σχετικά με το -πασίγνωστο σ’ ολόκληρο τον κόσμο- απορρυπαντικό Ariel.
Συγκεκριμένα η κοινή γνώμη έχει ξεσηκωθεί και η κατακραυγή είναι πλέον πολύ μεγάλη για τους ιθύνοντες της εταιρείας μετά το νούμερο «88», το οποίο χρησιμοποιήθηκε στο κουτί του απορρυπαντικού, το οποίο απεικόνιζε μια φανέλα της Εθνικής ομάδας της Γερμανίας, με αφορμή φυσικά το Παγκόσμιο Κύπελλο που ξεκινά σε περίπου ένα μήνα.
Στο κουτί του Ariel υπάρχει η φανέλα της Εθνικής Γερμανίας με το νούμερο 88 στην πλάτη, ένα νούμερο ωστόσο, το οποίο θεωρείται περίπου «απαγορευμένο» στη Γερμανία λόγω της χρήσης του από τους Ναζί, καθώς το είχαν σαν σύμβολό τους -ως εναλλακτική του «ΗΗ»- που σήμαινε «Heil Hitler» (σ.σ. το H είναι το 8ο γράμμα του γερμανικού αλφαβήτου).
Οι ιθύνοντες της Procter & Gamble υπογράμμισαν ότι το 88 το έβαλαν στο κουτί για να τονίσουν ότι η ποσότητα του απορρυπαντικού είναι τέτοια που βγάζει πέντε πλύσεις περισσότερες από το κανονικό, που είναι 83… Το θέμα είναι ότι οι εξηγήσεις αυτές δεν φαίνεται να έχουν κατευνάσει τους εξαγριωμένους Γερμανούς…