Πολλές οι εταιρίες που “σφάζονται” στην ποδιά της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για να τη ντύσουν από το 2015.
Adidas, Warrior και Puma έχουν ήδη καταθέσει προτάσεις συνεργασίας στην ομάδα των “κόκκινων διαβόλων” αλλά αυτό που κάνει αίσθηση, είναι το ποσό που προτείνει η τελευταία στον αγγλικό σύλλογο.
H Puma που πρόσφατα “έκλεισε” την Άρσεναλ με ετήσια έσοδα περίπου 42 εκατομμύρια ευρώ, φιλοδοξεί τώρα να διαφημιστεί και από τη Γιουνάιτεντ προσφέροντας το ποσό των… 70-80 εκατομμύριων ευρώ το χρόνο!
H διαφορά τεράστια, σχεδόν υπερδιπλάσια από αυτή που αποδέχθηκαν οι Λονδρέζοι και αν ευδοκιμήσει η συμφωνία, τότε η αντίπαλος του Ολυμπιακού στο Τσάμπιονς Λιγκ, θα βάλει πολύ χρήμα στα ταμεία της.
Νέα κίνηση-ματ από την Puma που έχει βάλει στο μάτι ένα από τα κορυφαία πρωταθλήματα ποδοσφαίρου στην Ευρώπη με βλέψεις να εκτοπίσει τη Nike που μέχρι πρόσφατα ήταν σπόνσορας των “κανονιέρηδων” ενώ συνεχίζει να ντύνει τη Γιουνάιτεντ. Άγνωστο για πόσο ακόμα.